تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806962140




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادای احترام گروه نمایش دن کامیلو به استاد محمدرضا لطفی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کوتاه از تئاتر؛ ادای احترام گروه نمایش دن کامیلو به استاد محمدرضا لطفی تهران - ایرنا - گروه اجرایی نمایش دن کامیلو در ششمین روز از اجرای این اثر نمایشی در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر از مقام هنری زنده یاد محمدرضا لطفی استاد پیشکسوت موسیقی ایرانی تقدیر کرد.


به گزارش روز شنبه خبرنگار تئاتر ایرنا، سیامک صفری یکی از بازیگران این اثر نمایشی بعد از پایان اجرای نمایش دن کامیلو خطاب به تماشاگران حاضر در تالار اصلی گفت: امان از پیامک های ناگواری که در برخی از روزهای زندگی ما آدم ها به تلفن های همراهشان ارسال می شود و حامل پیام بدی هستند. حامل پیام درگذشت یکی از انسان های روی زمین و امروز یکی از همین روزهای تلخ ما بود که همه اهالی هنر را ناراحت و اندوهگین کرد.
وی ادامه داد: خبر درگذشت استاد محمدرضا لطفی از مفاخر موسیقی کشورمان حتی اهالی تئاتر را نیز اندوهگین کرده است چرا که این استاد مسلم موسیقی سنتی ما در طول دوران حیات خود شاگردان زیادی را تقدیم هنر این سرزمین کرد. هنرمندی که به طور حتم برای جامعه موسیقی ضایعه ای بزرگ و سختی است .
بازیگر نقش دن کامیلو در ادامه تصریح کرد به نمایندگی از گروه اجرایی نمایش دن کامیلو ضمن ابراز تاسف از درگذشت استاد محمدرضا لطفی اجرای امشب خود را به این هنرمند شایسته موسیقی ایرانی تقدیم می کنیم و امیدوارم یاد و خاطره این هنرمند نام آور موسیقی ایرانی همیشه در ذهن ما باقی بماند.
زنده یاد محمدرضا لطفی از نوازندگان برجسته موسیقی ایرانی صبح دیروز بعد از مدت ها مبارزه با بیماری سرطان در سن 68 سالگی دار فانی را وداع گفت.

** جشن اردیبهشت تئاتر جنوب شرق تهران با طعم سمندریان
مراسم افتتاحیه اردیبهشت تئاتر جنوب شرق استان تهران با حضور مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا و پیشکسوتان هنرهای نمایشی، در فرهنگسرای قطب الدین رازی ورامین برگزار شد.
در این آئین که با گرامیداشت زاد روز زنده یاد استاد حمید سمندریان برپا شد، از معلمان هنرهای نمایشی، فعالان عرصه تئاتر جنوب شرق استان تهران، حامیان عرصه هنرهای نمایشی و سه خبرنگار فعال تئاتر جنوب شرق تهران تجلیل و پنج استعداد برتر تئاتر در سال 92 معرفی شدند.
در این مراسم حسین عاطفی رئیس انجمن هنرهای نمایشی تهران، محمدحسین اسماعیلی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهرستانهای ورامین ،قرچک و پیشوا ، و روسای ادارات حضور داشتند.
اسماعیلی معاون هنری و سینمائی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در این مراسم بیان داشت: ما در جنوب شرق استان تهران سه شهرستان قرچک، ورامین و پیشوا را داریم که از لحاظ اجرای هنرهای نمایش بسیار فعال هستند.
وی افزود:برگزاری این جشنواره درپویائی هنرتئاتر نقش بسزائی ایفاء می کندو با تشریح طرح جامع تئاتر استان تهران اعلام کرد اعتبارات لازم جهت اجرای این مهم تامین گردیده است.

** پیام بنیاد اکبر رادی به مناسبت روز جهانی تئاتر
بنیاد اکبر رادی به مناسبت هفته بزرگداشت روز جهانی تئاتر و فرارسیدن اردیبهشت تئاتر ایران، برای هنرمندان و دست اندرکاران تئاتر متن پیامی را منتشرکرد.
متن این پیام به شرح ذیل است: در سراسر دنیا در آغاز بهار روز جهانی تئاتر در بیست و هفتم ماه مارس برگزار می شود و به پاس چنین روزی از هنرمندان عرصه ی تئاتر تجلیل به عمل می آید و هنرهای نمایشی در آن روز،تصویر درخور و شایسته ای از این هنر کهن سال را به جامعه ی جهانی عرضه می کنند.
در ایران چند سال است که آیین بزرگ داشت روز جهانی تئاتر به صورت جشن اردیبهشت تئاتر ایران برگزار می شود. در این آیین که خوشبختانه در تهران و شهرستان ها به صورت هم زمان برپا می گردد، هنرمندانِ نمایشگر شوری به پا می کنند و با برقراری پیوندی عمیق تر با مردم، هنر خود را به میان همه ی جامعه می برند.
توجه به هنر نمایش آن هم به مدت نزدیک یک ماه، بی گمان بسیاری از مردم و پاره ای از مسئولان را که شاید طی هر سال، حتی نیم نگاهی به هنر تئاتر و مجموعه هنرهای نمایشی نداشته باشند، درگیر جلوه هایی از این هنر باستانی می کند که هم چون هوایی برای نفس کشیدن در عرصه ی فرهنگ ملی و جهانی است، امروزه از ضروریات بنیادین محسوب می شود.
بنیاد اکبر رادی که برای حفظ میراث معنوی و فرهنگی این نمایش نامه نویسِ درخور کشورمان فعالیت می کند، اردیبهشت تئاتر ایران را به همه هنرمندان و دست اندرکاران هنر نمایش شادباش می گوید و امیدوار است که سهم تئاتر در سبد فرهنگ اعضای هر خانواده به کوشش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تمامی هنرآفرینان عرصه نمایش، بیش از پیش افزون گردد.
فراهنگ(1)**9266**1588
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن