تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818134810




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخی می خواهند دولت را درگیر حاشیه ها کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مشاور و مسوول هماهنگی امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری: برخی می خواهند دولت را درگیر حاشیه ها کنند بوشهر- ایرنا- مشاور و مسوول هماهنگی امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری گفت: برخی در تلاش هستند با ساختن فیلم و کلیپ و انتشار شایعه علیه رییس جمهوری و استانداران، دولت را درگیر مسایل حاشیه ای کنند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سعید آگاه روز شنبه درهمایش تجلیل از فرهنگیان جانباز، آزاده، ایثارگر و خانواده شهدا در بوشهر افزود: دولت تدبیر و امید برای حل مشکلات مردم و توسعه کشور مصمم است و برای جلوگیری از اتلاف وقت خدمت به مردم به حاشیه ها و شایعه پردازی ها توجهی نمی کند.
وی اضافه کرد: امروز به دلیل عملکرد دولت قبل، دست دولت روحانی خالی است و در این شرایط برخی ها هنوز از دولت تدبیر و امید طلبکار هستند و برای وارد کردن آن به برخی مسایل حاشیه ای تلاش می کنند.
آگاه یادآورشد: ناملایمات و سختی های امروز نباید باعث فراموشی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه شود.
مشاور و مسوول هماهنگی امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری بیان کرد: جامعه ایثارگران امروز در دوران دفاع مقدس به فکر نان و نام نبودند بلکه با پیروی از ولایت و با هدف دفاع از وطن در مقابل دشمن ایستادند و از آب و خاک این مملکت دفاع کردند.
وی اضافه کرد: امروز نیز باید همه ناملایمات را در جامعه به جان بخریم و عهدی که با شهدا بسته ایم را فراموش نکنیم.
آگاه اظهار کرد: عزت، اقتدار، شکوه، عظمت و آبرویی که امروز داریم از شهداست و ایثار شهدا باعث شد دنیا بفهمد نباید به مردم ایران ظلم کنند.
آگاه اضافه کرد: دولتی که برآمده از خانواده شهدا و ایثارگران است توجه به این جامعه نه در اسم بلکه درعمل در راس برنامه هایش است در حالی برخی ها در حرف و حرف دم از شهدا و ایثارگران می زدند اما در عمل هیچ کاری برای آنها انجام نمی دادند.
وی یادآورشد: جانبازان و ایثارگران انسان های زیاده خواه نیستند ولی باید به سمتی حرکت کرد که گرفتاری ها و مشکلات این قشر را کاهش داد.
وی افزود: آموزش و پرورش پویا قبل از تعلیم علم باید به تزکیه بپردازد و علم بدون تزکیه نفس برای نسل جوان مفید نیست.
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر نیز گفت: استان بوشهر 111شهید فرهنگی، 471شهید دانش آموز، 554 جانباز و 96 آزاده دارد.
غلامرضا دانش فرافزود: هم اکنون 250 نفر از فرزندان شاهد و جانباز در آموزش و پرورش بعنوان همکار فرهنگی، دو هزارو300فرهنگی رزمنده و 26 همسر شهید فرهنگی در آموزش و پرورش استان بوشهر فعال هستند.
در این آیین از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران تقدیر شد. ک/2
629/539
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن