تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اندكى حقّ، بسيارى باطل را نابود مى كند، همچنان كه اندكى آتش، هيزم هاى فراوانى را م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813280872




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۹۰۶۰ دانش‌آموز در مرحله دوم المپیادهای علمی کشور به رقابت پرداختند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
۹۰۶۰ دانش‌آموز در مرحله دوم المپیادهای علمی کشور به رقابت پرداختند
آزمون مرحله دوم المپیادهای علمی کشور در سال تحصیلی ۹۳-۹۲ با شرکت ۹۰۶۰ نفر از برگزیدگان مرحله اول این المپیاد برگزار شد.
به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران دانش‌پژوهان جوان با همکاری ادارات کل آموزش و پرورش، آزمون مرحله دوم المپیادهای علمی کشور در سال تحصیلی 93-92 را با شرکت برگزیدگان آزمون مرحله اول از سراسر کشور برگزار کرد.

9060 نفر برگزیدگان آزمون مرحله اول طی روزهای نهم تا دوازدهم اردیبهشت‌ماه جاری در هفت رشته ریاضی، فیزیک، شیمی، کامپیوتر، زیست شناسی، نجوم و اختر فیزیک و ادبیات در مراکز استان‌ها به رقابت پرداختند.

بیشترین تعداد شرکت کنندگان مرحله دوم را دانش‌آموزان رشته ریاضی با 1779 نفر به خود اختصاص دادند و بیشترین تعداد دختران شرکت کننده با 844 نفر در المپیاد ادبی به ثبت رسید.

از نکات حائز اهمیت در این آزمون‌ها نظم بسیار خوب حوزه‌های برگزاری آزمون، به خصوص در منطقه 7 آموزش و پرورش شهر تهران بود؛ لذا باشگاه دانش پژوهان جوان لازم می‌داند از تلاش‌ها و زحمات همه مسئولان، مدیران و دست اندرکاران حوزه‌های اجرای آزمون در ساسر کشور قدردانی کند.

به جز المپیاد کامپیوتر که برگزیدگان آن جهت معرفی به دوره ویژه تابستانی با اطلاع قبلی در یک آزمون دیگر نیز که در باشگاه برگزار خواهد شد، شرکت می‌کنند، نتایج سایر آزمون‌ها هفته آخر خرداد ماه از طریق پایگاه اطلاع رسانی باشگاه دانش پژوهان جوان اعلام خواهد شد.
برگزیدگان این مرحله که تعداد آنها حدوداً 40 نفر در هر المپیاد پیش‌بینی می‌شود، جهت شرکت در دوره ویژه آموزش تابستانی که به صورت متمرکز در محل باشگاه دانش پژوهان جوان برگزار خواهد شد، اوایل تیرماه به تهران فرا خوانده می‌شوند و نهایتاً از میان آنان نفرات تیم‌های ملی المپیاد جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در مسابقات جهانی سال 2015 برگزیده خواهند شد.

انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن