تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814783458




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزانه 300 مددجو از دارالقران ندامتگاه قزلحصار کرج بهره مند می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

روزانه 300 مددجو از دارالقران ندامتگاه قزلحصار کرج بهره مند می شوند کرج-ایرنا- مدیرندامتگاه قزلحصار کرج گفت: روزانه بیش از 300 مددجو از برنامه های فرهنگی دارالقران این ندامتگاه بهره مند می شوند.


ˈسید علی حسینی ˈ روز شنبه درگفت وگو باخبرنگارایرنا افزود: مددجویان دراین دارالقران آموزشهای علوم قرآنی در رشته های حفظ، مفاهیم، اذان، تواشیح، قرائت و تجوید را فرا می گیرند.
وی اضافه کرد: درزمان حاضر10مددجو درندامتگاه قزلحصار با شرکت دراین کلاسها حافظ کل قرآن کریم شده اند.
حسینی گفت: این آموزش ها نوعی آینده نگری با دیدگاه اصلاح گرایانه است زیرا تقویت اعتقادات مددجویان در ساختن مجدد زندگی و تلاش برای جبران فرصتهای از دست رفته را به همراه دارد.
وی ادامه داد: فراهم کردن زمینه کسب علوم و معارف علوم قرآنی راه مناسبی برای اصلاح رفتارهای مددجویان است.
وی افزود: قرآن کریم انسان ها را از هرگونه بیماری ، عیب ، ظلمت و نارسایی های فکری ، اخلاقی و عملی پاک می سازد و آنها را به سوی فضایل انسانی ،ارزش ها و صفات پسندیده و خداگونه هدایت و تربیت می کند.
مدیر ندامتگاه قزلحصار یکی از ابزارهای اصلاحی سازمان زندانها در حین مدت حبس زندانیان را برگزاری کلاسهای علوم و معارف قرآنی ذکر کرد و اظهار داشت: شرکت در کلاسهای قرآنی می تواند علاوه بر پر شدن اوقات فراغت مددجویان زمینه متنبه شدن و بازگشت سعادتمندانه به جامعه را فراهم کند.
درزمان حاضر 400 مددجو این ندامتگاه درحال حفظ قرآن کریم هستند و درمسابقه های استانی که درآینده نزدیک برگزارمی شود شرکت می کنند.ک/3
7413/ 691
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن