تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غِنا از خود نفاق بر جای می گذارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818918201




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالیت خیرین مدرسه ساز در بیجار کاهش یافته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فعالیت خیرین مدرسه ساز در بیجار کاهش یافته است بیجار- ایرنا - رییس انجمن خیرین مدرسه ساز بیجار گفت: با وجود افزایش نیاز به مدارس خیرین ساز، فعالیت خیرین مدرسه ساز در بیجار کاهش یافته است.


رضا بخشنده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برنامه های انجمن خیرین مدرسه ساز بیجار افزود: بخش های آموزشی، پرورشی و تندرستی مدارس به حمایتهای جدی نیاز دارد.
وی گفت: بعضی از مدارس در حال ساخت توسط خیرین، اکنون نیمه کاره مانده اند و لازم است برای تکمیل آنها تدبیری اندیشیده شود.
بخشنده در خصوص علت کاهش فعالیت خیرین مدرسه ساز گفت: اطلاع رسانی و شناسایی افراد متمکن توسط انجمن ضعیف است و بسیاری از افراد خیر به کار ساخت، تکمیل و تجهیز مراکز درمانی ورود کرده اند.
منصور عباسی یک خیر مدرسه ساز نیز گفت: بسیاری از خیرین از واقعیات موجود مدارس بی خبرند و مدیران مدارس نیز از فعالیت مجمع خیرین بی اطلاع هستند.
وی با اشاره به اینکه باید ارتباط بیشتری بین مردم نیکوکار و خیراندیش و مدارس برقرار کنیم، شناسایی افراد خیر را خیلی مفید دانست و گفت: با اطلاع رسانی مناسب و دعوت به حضور در میان دانش آموزان و ملاحضه نیازمندی های مدارس، امکان حضور خیرین را بیشتر می توانیم فراهم کنیم.
عزیز الله محمدیاری از فرهنگیان پیشکسوت با بیش از 47 سال فعالیت تدریس و همکاری با انجمن خیرین مدرسه ساز نیز کاهش فعالیت خیرین به نسبت سال های قبل را قابل تامل دانست و گفت: لازم است انجمن با آسیب شناسی امور و مسائل مورد نظر خیرین، از روند کاهش خیرین مدرسه ساز، جلوگیری نماید.
وی به افزایش انتظارات و توقعات مدارس مانند هوشمند سازی، تجهیز کتابخانه به سیستم های اینترنت و حتی از نوع پرسرعت، تهیه سیستم رایانه ای پیشرفته از جمله لب تاپ و تجهیزات نوین آزمایشگاهی اشاره کرد و گفت: هزینه های تعمیر و تهیه مصالح ساختمانی افزایش یافته است این در حالی است منابع درآمدی انجمن خیرین، افزایش نداشته است بلکه کاهش نیز پیدا کرده است.
انجمن خیرین مدرسه ساز بیجار در سال های گذشته فعالیت های بسیار چشمگیری در ساخت، توسعه و بهبود وضعیت مدارس داشت به نحوی که توانسته بود کمک های افراد خیر مدرسه خارج از کشور را نیز جذب نماید.
بیش از 600 هزار خیر مدرسه ساز در کشور فعال هستند که از این تعداد بیش از 500 نفر آنان در بیجار فعالیت دارند.
شهرستان بیجار در زمینه جذب کمک های خیرین مدرسه ساز رتبه چهارم استان کردستان را دارد.
مجمع خیران مدرسه ساز از سال 78 در استان کردستان تاسیس شده است، تعهدات خیران مدرسه ساز از سال 78 تا امسال 153 میلیارد تومان بود که از این میزان تاکنون 90 میلیارد تومان آن محقق شده است.
همچنین با حمایت مالی خیران کردستانی تاکنون 35 مدرسه در قالب هزار و 60 کلاس درس در استان احداث شده است.
خیران استان سال گذشته حدود 20 میلیارد تومان در امر مدرسه سازی کمک کردند و تعداد 34 مدرسه در قالب 119 کلاس درس سال گذشته در استان احداث شد.ک/3
7350/533
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن