تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820985212




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توجه ویژه به دانش آموزان مناطق محروم وکودکان استثنایی خواهیم داشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان: توجه ویژه به دانش آموزان مناطق محروم وکودکان استثنایی خواهیم داشت خبرگزاری پانا:مدیرکل آموزش وپرورش استان ضمن تقدیر از تلاش مضاعف همکاران در حوزه آموزش وپرورش استثنایی اظهار داشت : مزد وپاداش معلمان آموزش و پرورش استثنایی در پیشگاه خداوند محفوظ است این افتخار نصیب شما شده که مورد آزمایش الهی قرار بگیرید.
۱۳۹۳ شنبه ۱۳ ارديبهشت ساعت 08:54



به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، محمدرضا وطنی مدیرکل آموزش وپرورش استان ضمن تقدیر از تلاش مضاعف همکاران در حوزه آموزش وپرورش استثنایی اظهار داشت : مزد وپاداش معلمان آموزش و پرورش استثنایی در پیشگاه خداوند محفوظ است این افتخار نصیب شما شده که مورد آزمایش الهی قرار بگیرید.
 
مدیر کل گفت: آموزش و پرورش یک فرانهاد است و نیاز به تعامل با سایر دستگاه ها دارد. به تنهایی نمی توان مشکلات را حل نموده و در راه خدمت رسانی به دانش آموزان استثنایی می بایست از تمام استعداد ها و منابع بهره جست.
 
ایشان ضمن تاکید بر دعوت از مسئولین شهری ، شوراهای شهر و روستا ، ائمه جمعه و جماعات، جهت بازدید از مدارس استثنایی  در راستای آشنایی آن ها با این مراکز و فراهم شدن زمینه تعامل بیشتر برای تقویت بهداشت روانی دانش آموزان استثنایی و معلمان برنامه ریزی نمایید. از روسای آموزش و پرورش شهرستان و مناطق جهت بازدید از مدارس استثنایی دعوت به عمل آورید.
 
 ایشان در ادامه تاکید نمود: با ایجاد شرکت تعاونی برای دانش آموزان استثنایی و جذب کمک از سازمانهای مرتبط می توان جهت اشتغال و درآمد زایی دانش آموزان استثنایی برنامه ریزی نمود. پیگیر بهبود وضعیت جسمی دانش آموزان استثنایی باشید و با اداره کل بهزیستی و کمیسیون فرهنگی شوراها تعامل بیشتر داشته باشید.
 
ایشان در پایان خاطر نشان کرد:جهت بهره گیری از مشارکت های فکری و مادی می بایسیت نگرش و نگاه ما عوض شود. به منظور بهبود وضعیت جسمی دانش آموزان استثنایی و تجهیز کارگاه های مهارتی اعتباراتی تخصیص خواهد یافت.
 
در این جلسه عباس خانعلی رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان ضمن تقدیر از حسن توجه مدیر کل آموزش و پرورش استان نسبت به آموزش و پرورش استثنایی اظهار داشت: 1906 دانش آموز در مقاطع مختلف و در 7 گروه معلولیت مشغول به تحصیل می باشند. در این مجموعه 351 نیروی آموزشی و 64 نفر نیروی توانبخشی، مشاوره، بهداشت و تربیت بدنی مشغول به خدمت می باشند.
 
 ایشان مهمترین فعالیت های صورت گرفته در این حوزه را بدین شرح اعلام نمود: تشکیل 13 کارگروه، برگزاری کارگاه های مختلف آموزشی ، توانبخشی، مشاوره  و بهداشت ، بازدید هدفمند از مدارس ، برگزاری جشنواره های فرهنگی، مسابقات ورشی و برپایی نمایشگاه ها، تهیه و تنظیم نمایه کاری ، اجرای طرح سنجش، ساخت دو پروژه آموزشی و دو پروژه مقاوم سازی شده.
 
وی در ادامه چالش های موجود در آموزش و پرورش استثنایی و برنامه های آتی را بدین شرح اعلام نمود: پیگیری هزینه سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان، تخصیص سرانه های خاص و ویژه به مدارس آموزش و پرورش استثنایی، نیاز به ساخت مدرسه شبانه روزی ناشنوایان ارشاد گرگان، کوشای مینودشت و عطا آباد. پیش بینی دوره های ضمن خدمت برای همکاران، پیش بینی اردوهای علمی ، فرهنگی برای همکاران و دانش آموزان، برنامه ریزی و تخصیص اعتبار به منظور افزایش بهداشت روانی دانش آموزان استثنایی ، والدین و معلمان ، تشکیل اتاق فکر وکارگروه خیرین.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن