تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مردم به انجام روزه امر شده اند تا درد گرسنگى و تشنگى را بفهمند و به واسطه آن فقر و بيچا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814933780




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آثار راهبردی دفاعی در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آثار راهبردی دفاعی در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می شود تهران - ایرنا - مسئول غرفه انتشارات دانشگاه عالی دفاع ملی از ارائه کتاب های راهبردی، دفاعی، مدیریتی و امنیتی منتشر شده از سوی این دانشگاه در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.


محمد حسین رابحی عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: دانشگاه عالی دفاع ملی به عنوان ساز و کاری علمی و سازمانی در توسعه ادبیات راهبردی و آموزش مدیران عالی کشور در حوزه مسائل راهبردی، دفاعی و امنیتی با بهره گیری از بنیان ها و نظریه های بومی اقدام به ارائه کتاب های یادشده در این نمایشگاه بین المللی کرده است.
وی گفت: این دانشگاه از مراکز علمی کلیدی و حساس در عرصه مسائل راهبردی است که از بدو تشکیل و راه اندازی آن پس از پیروزی انقلاب اسلامی در صحنه آموزش مسائل دفاعی، امنیتی و مدیریتی به منظور کادرسازی متناسب با اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی در سطوح مدیران عالی کشوری و لشکری پیش قدم بوده است.
مسئول غرفه انتشارات دانشگاه عالی دفاع ملی ادامه داد: کتاب های همچون برآورد نظامی تهدید، مبانی عملیات روانی، نقش پهباد در جنگ های آینده، آسیب شناسی قدرت نظامی، راهبردهای توسعه فناوری اطلاعات، روش شناسی محیط های امنیتی، قدرت اطلاعات و جنگ های آینده، سیستم های هوشمند خبره و تصمیمات راهبردی، مدیریت کنترل اجتماعی، مهاجرت های داخلی و امنیت ملی، دولت زمینه ساز و راهبردهای فرهنگی انتظار و رسانه و زمینه سازی ظهور برخی از کتاب های ارائه شده از سوی دانشگاه به بازدیدکنندگان از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.
فعالیت بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا 20 اردیبهشت ماه جاری در مصلی تهران ادامه دارد.
این نمایشگاه در فضایی به وسعت 125 هزارمتر مربع برپا شده و حدود 3 هزار ناشر داخلی و خارجی بیش از398 هزار عنوان کتاب را عرضه می کنند.
ناشران بسیاری از کشورهای آلمان، فرانسه، ترکیه ، ژاپن، ونزوئلا ، مکزیک ، روسیه ، قطر، سوریه ، کویت ، عمان ، لبنان ، آذربایجان ، ارمنستان و چین در این نمایشگاه حضور دارند.
در این نمایشگاه چهارهزار و 500 غرفه کتاب در نظر گرفته شده است و ناشران عمومی، آموزشی، دانشگاهی، کودک ونوجوان، بین المللی،عربی، ارزی و ریالی وغیره حضوردارند.
اجتمام(4)**7029**1601**
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن