تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818900863




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماگات همچنان در فولام مي‌ماند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ماگات همچنان در فولام مي‌ماند
سرمربي آلماني تيم فوتبال فولام انگليس برنامه‌ خود را براي هدايت اين تيم در فصل آينده حتي در صورت سقوط سپيدپوشان لندني از ليگ برتر انگليس اعلام کرد.

 فليکس ماگات تاکيد کرد حتي در صورت سقوط فولام به دسته اول فوتبال انگليس در فصل جاري، در فصل آينده باز هم اين تيم را هدايت خواهد کرد.

فولام فردا (شنبه) در شرايطي در خانه استوک سيتي به ميدان مي‌رود که هر نتيجه‌اي جز کسب پيروزي در اين بازي مي‌تواند منجر به سقوط سپيدپوشان به دسته اول فوتبال انگليس (چمپيونشيپ) شود. فولام که اشکان دژاگه، هافبک هجومي تيم ملي فوتبال ايران در آن توپ مي‌زند، در حال حاضر با 31 امتياز در رده نوزدهم جدول ليگ برتر قرار گرفته است و با ساندرلند رده هفدهمي يک امتياز فاصله دارد.

ماگات با اعتراف به اينکه بيم سقوط تيمش را دارد، اعلام کرد حتي در صورت رخ دادن اين اتفاق او دست از هدايت اشکان دژاگه و ياران او بر نخواهد داشت.

وي اظهار داشت: درباره آينده ذره‌اي ترديد ندارم. من به فولام آمده‌ام تا تيمي جديد بسازم. شرايط فولام را درک مي‌کنم و مي‌دانم اين تيم يک تيم فوق‌العاده است که در حال حاضر از برخي مشکلات رنج مي‌برد اما آکادمي جوانان آن بسيار خوب است. براي من ماندن در فولام بهترين و موفقيت‌آميزترين دستاورد است.

ماگات افزود: من هرگز به عنوان سرمربي شاهد سقوط تيمم به دسته پايين‌تر نبوده‌ام و نگرانم که اين اتفاق امسال رخ دهد. نمي‌دانم سقوط کردن چه حسي دارد. من هميشه آدم مضطربي بوده‌ام اما معتقدم اگر استرس نداشته باشيد نمي‌توانيد 100 درصد موفق باشيد.

ماگات در اواسط فصل جاري به جاي رنه مولنستين هدايت فولام را برعهده گرفت اما نتوانست انتظارات را برآورده کند و تيمش به شدت خطر سقوط را حس مي‌کند. پس از مصاف با استوک سيتي، شاگردان ماگات در هفته پاياني ليگ برتر انگليس ميزبان کريستال پالاس هستند.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

جمعه 1393/02/12 16:47





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن