تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 15 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حق، سنگين و تلخ است و باطل، سبك و شيرين و بسا خواهش و هوا و هوسى كه لحظه اى بيش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814102246




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

متولیان اقتصادی دست دلالان را از بازار ارز کوتاه کنند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: متولیان اقتصادی دست دلالان را از بازار ارز کوتاه کنند
کد خبر: ۳۹۷۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰ - 02 May 2014


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزایش قیمت در بازار ارز را ناشی از افزایش قیمت حامل‌های انرژی عنوان و تاکید کرد: متولیان اقتصادی با ورود و نظارت در بازار ارز می‌توانند دست دلالان را از بازار ارز کوتاه کنند.

به گزارش خانه ملت؛ غلامعلی جعفرزاده در مورد افزایش قیمت در بازار ارز گفت: بخشی از این افزایش قیمت‌ها منطقی و براساس روندی است که در مورد افزایش قیمت حامل‌های انرژی و بی‌ثباتی در این زمینه شاهد بوده‌ایم و با توجه به اینکه ما مجبوریم در مورد برخی مسائل لحظه‌ای تصمیم بگیریم طبیعی است که این شوک به بازار وارد می‌شود.

وی با بیان اینکه دولت استراتژی واحد اقتصادی ارائه نکرده است، افزود: متاسفانه موضوع اقتصاد مقاومتی در سه قوه هنوز در حد سخنرانی باقیمانده و عملیاتی نشده است در حالی که زمان به سرعت می‌گذرد اما اتفاق جدی در حوزه اقتصاد نیفتاده است.

نماینده مردم رشت در مجلس با تاکید بر ضرورت وجود استراتژی واحد اقتصادی در کشور یادآور شد: ما باید بازار را از دست واسطه‌ها بگیریم.

جعفرزاده درباره شوک قیمتی در بازار ارز که در سال‌های گذشته اتفاق افتاد، خاطر نشان کرد: این شوک ارزی کار خود دولت بود و این کار تعمدا برای افزایش درآمد دولت انجام شد اما این دولت، دولت عاقلی است و وارد چنین کارهایی نمی‌شود.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه بخشی از افزایش قیمت‌ها در بازار ارز طبیعی است و انتظار آن وجود داشته، گفت: متولیان اقتصادی می‌توانند در بازار ارز ورود کنند و نظارتی داشته باشند تا دست دلالان از بازار ارز کوتاه شود و خرید و فروش ارز به عنوان یک شغل کاذب پردرآمد مطرح نشود.

وی در پایان تاکید کرد که هر قدر شرایط سیاسی کشور آرام‌تر باشد بازار هم از این شرایط تبعیت می‌کند، اما برخی افراد تندرو تمایلی ندارند که آرامش در بازار حاکم شود.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن