تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رحم نكند به او رحم نشود، هر كس نبخشد بخشيده نشود و هر كس پوزش را نپذيرد، خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812894919




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قتل هولناک پایان چاقو کشی دو همسایه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
قتل هولناک پایان چاقو کشی دو همسایه
در اثر چاقوکشی در یکی از روستای عجب شیر استان آذربایجان شرقی پدری به قتل رسید.


به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، برابر گزارش واصله از گشت کلانتری مبنی بر نزاع دست جمعی در یکی از روستاهای عجب شیر مراتب در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان عجب شیر قرار گرفت.
 
در بررسی مشخص شد اعضای یک خانواده سه نفری با دو نفر از همسایگانشان در یکی از روستاهای عجب شیر به علت اختلاف حساب با یکدیگر چاقوکشی کرده که منجر به جراحات بدنی افرادی به هویت نادر و فرامرز می گردد.
 
هر دو مجروح به بیمارستان امام خمینی (ره) عجب شیر منتقل و به علت شدت جراحات وارده و اصابت چاقو به سینه نادر وی به بیمارستان تبریز انتقال می یابد که وی در بعد از ظهر همان روز در بیمارستان تبریز جان خود را از دست می دهد.
 
به دنبال مرگ نادر سریعا ضارب به نام وحید شناسایی و در محل سکونتش دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال می شود و نامبرده در تحقیقات اظهار داشت: به علت اختلاف با مقتول من و برادرم(فرامرز) با او درگیر شدیم ومقتول با چاقو برادرم را مجروح کرد و من نیز با چاقو مقتول ضریه ای به سینه‌اش وارد کردم.

مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی پلیس آگاه ناجا با تائید به باشگاه خبرنگاران گفت: متهم پس از تکمیل پرونده به مقام قضایی ارجاع شد.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن