تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820564247




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشکسوت علم بازاریابی: تصاحب بازارهای فروش در گرو برنامه ریزی مناسب است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پیشکسوت علم بازاریابی: تصاحب بازارهای فروش در گرو برنامه ریزی مناسب است مشهد - ایرنا - پیشکسوت علم بازاریابی گفت: باید با برنامه ریزی مناسب نسبت به تصاحب بازارهای فروش جهانی اقدام کرد.


دکتر ˈعبدالحمید ابراهیمیˈ عصر پنجشنبه در مراسم پایانی ˈهمایش ملی بازاریابی، فرصتها و چالشهاˈ در دانشگاه فردوسی مشهد افزود: هدفگذاری و توجه به جزییات فعالیتهای شغلی و تولیدی لازمه موفقیت در بازارهای جهانی است.
وی گفت: اهمیت دادن به زمان، خواسته ها و نیازهای جامعه کلید موفقیت واحدهای صنعتی و تولیدی است زیرا توجه به خواسته و نیاز مردم از مهمترین شاخصه های تصاحب بازار فروش و بازاریابی موفق است.
ابراهیمی گفت: واحدهای تولیدی در بازاریابی موفق انتظاراتی را که از خود دارند هر لحظه مرور و در راستای تحقق آنها تلاش می کنند.
مدیرعامل شرکت سپاد خراسان نیز در این مراسم با بیان اینکه پیشرفت و توسعه در فضای دانشگاهی حاصل می شود گفت: تعامل بین دانشگاهها، دولت و بخش خصوصی برای توسعه پایدار در کشور ضروری است.
ˈسیدمهدی درهمیˈ افزود: بازاریابی نقطه برخورد فرهنگ و اقتصاد است و غنای فرهنگی و تغییر سبک زندگی مصرفی اقتصاد را تحت تاثیر قرار می دهد.
وی اظهار داشت: برای اینکه بازاریابی در خدمت اقتصاد کشور قرار گیرد باید از ب کارگیری روشهای غربی در این حرفه خودداری کرد.
او افزود: با فرهنگ سازی می توان استفاده از تولیدات داخلی را در جامعه نهادینه نموده و در مسیر توسعه پایدار حرکت کرد.
همچنین در این همایش از دکتر ˈعبدالحمید ابراهیمیˈ و تنی چند از چهره های برتر اقتصاد و کارآفرینی با اهداء تندیس قدردانی شد.
همایش دوسالانه ملی بازاریابی، فرصتها و چالشها روزهای دهم و یازدهم اردیبهشت ماه در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.
دبیر این همایش به خبرنگار ایرنا گفت: 204 مقاله طی دو روز برگزاری همایش شامل 103 مقاله به صورت پوستر، 69 مقاله به صورت مجازی و 32 مقاله نیز به صورت شفاهی ارائه شد.
ˈعلیرضا حدادیانˈ بازاریابی نوین و فرانوین، بازاریابی سلامت و گردشگری پزشکی، تبلیغات راهبردی و بازاریابی بین المللی و جهانی را از محورهای این همایش عنوان کرد.
وی مشتریمداری و رفتار مصرف کننده، کسب و کار، تجارت و بازاریابی الکترونیک، مدیریت راهبردی برند و ارتباطات و بازاریابی خدمات بانکی، بیمه و سرمایه گذاری را از دیگر محورهای همایش برشمرد.
او همچنین گفت: بازاریابی یکی از معدود علومی است که به ندرت ذهنیتهای صحیحی در خصوص جایگاه رفیع و معنوی آن وجود دارد لذا هدف از برگزاری این همایش ارائه یافته های نوین پژوهشی در عرصه بازاریابی و معرفی ماهیت اصلی این علم می باشد.
حدادیان افزود: برگزاری پنج کارگاه کاربردی، ارائه تجربیات مدیران موفق سازمانها و شرکتها در شش میزگرد، ارائه مقالات پژوهشی برگزیده و برگزاری نمایشگاههای جانبی بخشی از برنامه های این همایش ملی بود.ک/2
7505/664
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن