تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزّوجلّ به موسى عليه‏السلام وحى كرد: اى موسى! به زيادى ثروت شاد مشو و در هيچ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816248616




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم ملی پرورش اندام به رقابت های آسیایی اعزام می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تیم ملی پرورش اندام به رقابت های آسیایی اعزام می شود کرمان- ایرنا- نایب رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران گفت: تیم ملی پرورش اندام 29 خرداد ماه سال جاری برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در آسیا به رقابت های آسیایی سریلانکا اعزام می شود.


به گزارش ایرنا، ˈمحمد نصیریˈ روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در چهار سال گذشته به طور متوالی عنوان قهرمانی آسیا از آن تیم ایران بوده است، افزود: برای آمادگی هر چه بیشتر ورزشکاران این تیم چهارم اردیبهشت جاری نخستین مرحله اردو برگزار شد و در 16 اردیبهشت جاری دومین اردو برگزار می شود.
وی ادامه داد: اعضای تیم ملی پروش اندام پس از برگزاری رقابت های انتخابی که اسفند سال گذشته به میزبانی اصفهان برگزار شد از سوی کمیته فنی انتخاب شدند و البته بر اساس قانون مدال آوران سال 2013 میلادی نیز بدون شرکت در مسابقه انتخابی به اردو دعوت می شوند.
نصیری، با اشاره به اینکه تیم ملی ایران همچنین سه عنوان قهرمانی جهان را کسب کرده است، اظهار کرد: پتانسیل پرورش اندام ایران آنقدر بالاست که حتی نفر پنجم ما می تواند قهرمان آسیا شود و می توانیم در رقابت های آسیایی پنج تیم داشته باشیم که رتبه های اول تا پنجم آسیا را کسب کنند.
وی اظهار کرد: فدراسیون پرورش اندام کشور در سال 91 به فدراسیون جهانی مربوطه پیوسته است و در سال 92 در اعزام ورزشکاران به رقابت های قهرمانی آسیا قزاقستان با 18 شرکت کننده 15 مدال را بدست آوردیم.
نایب رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: با برنامه ریزی برای شرکت در رقابت های جهانی موفق شدیم پس از 15 سال عنوان قهرمانی جهان را از تیم مصر بگیریم و در رقابت های جهانی 2013 مراکش تیم بزرگسالان پرورش اندام ایران با چهار مدال طلا، یک نقره و دو برنز قهرمان جهان شد.
وی گفت: همچنین تیم ایران در رقابت های جهانی بادی کلاسیک در اتریش با پنج مدال طلا و یک نقره و در رقابت های جهانی جوانان و پیشکسوتان پرورش اندام مغولستان نیز قهرمان شد.
نصیری ادامه داد: تیم پاورلیفتینگ ایران در سه چهار سال گذشته نیز در تمامی گروه های سنی قهرمان آسیا شد.
وی با اشاره به اینکه در طول چند سال گذشته دوره های آموزشی بسیاری در زمینه مربیگری، داوری و سمینارهای مختلف برای بروز شدن علم فعالان این ورزش برگزار شده است، گفت: در این مدت فدراسیون موفق به معرفی چند داور بین المللی شده است.
وی رشته های پاورلیفتینگ، مچ اندازی، قویترین مردان، بادی کلاسیک و پرورش اندام را زیر مجموعه این فدراسیون عنوان کرد و افزود: در مجموع هفت هزار باشگاه بدنسازی در اقصی نقاط کشور وجود دارد و پس از فوتبال پر طرفدارترین ورزش در بین جوانان است.
نایب رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران در زمینه مبارزه با دوپینگ در این رشته افزود: در این ورزش استفاده از مکمل هایی که مجوز وزارت بهداشت و درمان را داشته باشند مشکل ندارد اما استفاده از مکمل های ممنوعه که فدراسیون پزشکی ورزشی لیست آن ها را اعلام کرده، دوپینگ محسوب می شود.
نصیری، بیان کرد: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران مدال طلای جهانی مبارزه با دوپینگ را به خود اختصاص داده است و در اردوها نیز کمیته پزشکی بحث مبارزه با دوپینگ را پیگیری می کند و در صورت مثبت شدن این تست، ورزشکار دو سال از انجام فعالیت در این رشته محروم می شود.
وی ادامه داد: بحث اصلی نظارت بر باشگاه ها بر عهده امور باشگاه های اداره کل ورزش و جوانان استان هاست اما ما در کرمان با همکاری مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به باشگاه ها سر می زنیم و نظارت ها را انجام می دهیم.
وی با اشاره به اینکه ممکن است افرادی از مکمل های غیر مجاز از سر ناآگاهی استفاده کنند، تاکید کرد: فعالان این رشته ها به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی از داروهای ممنوعه و هورمونی استفاده نکنند بلکه تنها از مکمل های مورد تایید وزارت بهداشت استفاده کنند.
دبیر هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمان تصریح کرد: رتبه این هیات در هشت سال گذشته 23 کشور بود که با تلاش های بسیار، برگزاری دوره های آموزشی، میزبانی رقابت های ملی و استانی توانستیم این رتبه را به جایگاه برتر در کشور تغییر داد.
نصیری، گفت: کرمان در سال 91 میزبان رقابت های قهرمانی کشور بود که توانست با 9 مدال و چهار ورزشکار دعوت شده به اردوی تیم ملی عنوان قهرمانی کشور را بدست آورد.
وی افزود: در استان کرمان 400 مربی درجه سه، 17 داور مچ اندازی، 30 داور ملی پرورش اندام و 30 قهرمان آسیا و جهان در رشته پرورش اندام و پاورلیفتینگ پرورش یافته اند به طوری که در آیین تجلیل از ورزشکاران مدال آور جهانی و آسیایی استان، 50 درصد تجلیل ها مربوط به هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمان بود.
وی ادامه داد: در استان کرمان 150 باشگاه و در شهر کرمان 70 باشگاه بدنسازی و پرورش اندام وجود دارد که در مجموع 20 هزار بدنساز در استان داریم.
وی با بیان اینکه داشتن کارت مربیگری درجه سه، داشتن فضای حداقل 200 متر مربع و استفاده از دستگاههای استاندارد را از شرایط راه اندازی باشگاه عنوان کرد و گفت: شهریه های این باشگاه ها در استان کرمان بسیار پایین تر از سایر استان های کشور است و این به این دلیل است که بتوانیم جوانان بیشتری را جذب این ورزش کنیم.
نصیری، ضمن قدرانی از زحمات و حمایت های ملی ˈکامران صنعتیˈ رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان در طول هشت سال گذشته برای ارتقا و توسعه این ورزش افزود: این ورزش متعلق به همه است و با رویکرد خرد جمعی، وفاق و یکدلی در این ورزش با هم همکاری می کنیم و اخلاق مداری و ارزش مداری را در این رشته نهادینه کرده ایم.
وی اظهار کرد: به دنبال کسب مجوز برای فعالیت بانوان در این رشته به صورت نظام مند و قانونمند هستیم زیرا در 80 درصد از باشگاه ها بانوان نیز در یک سانس به فعالیت می پردازند و این ورزش در بین بانوان نفوذ کرده است.
نصیری، بیان کرد: کرمان قطب پرورش اندام کشور است و به نظر پیشکسوتان، اهل فن و صاحبنظران اهمیت می دهیم و این فرصت را فراهم کرده ایم که ما از قلعه گنج و فهرج نیز قهرمان کشور و از بم قهرمان آسیا داریم.ک/2
7443/2624
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن