تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819966003




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگاه های اجرایی موظف به کمک در برگزاري مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) هستند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران نورزاد:
دستگاه های اجرایی موظف به کمک در برگزاري مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) هستند
بهشهر- خبرگزاري مهر: فرماندار بهشهر گفت: همه دستگاه های اجرایی موظف به کمک و همراهی برگزاري مراسم سالگرد ارتحال امام هستند و بايد برنامه مدون براي اين امر انجام شود.



به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقي نورزاد ظهر پنج شنبه در جلسه برنامه ريزي ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال امام راحل افزود: امام راحل باور را در بين مردم ايران اسلامي و مسلمانان جهان ايجاد كرد و همه ما در زندگي خود مديون انديشه هاي بزرگ امام راحل هستيم.

وي اظهار كرد: حضرت امام (ره) ارزش های از دست رفته ملت ایران را به آن بازگرداند و همه ما مديون انديشه هاي ناب اين امام بزرگوار در پيروزي انقلاب، دفاع مقدس و مراحل مختلف اين نظام هستيم.

نورزاد با بيان اينكه اكنون دشمنان ما نيز اعتراف مي كنند كه نتوانستند در برابر افكار و ايده هاي امام راحل بيايستند خاطر نشان كرد: اين مسئله وظيفه ما را سخت تر كرده است تا بتوانيم اين افكار بلند را در بين نسل جديد كه امام را نديده اند ترويج كنيم.

وي گفت: سالروز ارتحال بزرگ، سالرزو بيعت مجدد با ارزش هاي انقلاب و آرمانهاي بلند امام راحل و شهدا است كه همه ما بايد با تمام توان در اين رابطه وارد شويم و امروز همه موظف هستیم مراسم گرامیداشت باشکوهی را به مناسبت سالروز ارتحال ایشان برگزار کنیم.

فرماندار بهشهر با بيان اينكه ايران اسلامي در منطقه ناامن واقع شده است اما به بركت اين انقلاب و امام و رهبري و خون شهدا از امن ترين كشورهاي منطقه و جهان است و ناامني هاي گاه و بيگاه آن از بيرون است و در داخل نا امني نداريم.

نورزاد ادامه داد: اگر ما به تكليف خود در قبال اين انقلاب و نظام و امام و شهدا بدرستي عمل كنيم دشمن نمي تواند كاري انجام دهد و توطئه هاي دشمنان بر ما كار ساز نيست.

وي با اشاره به شعار سال و كار اقتصادي و فرهنگي يادآور شد: هركار اقتصادي بدون انجام كار فرهنگي و ارزشي بي اثر بوده و فايده اي ندارد و لذا بايد كارهاي ارزشي و فرهنگي در جامعه روننق بگيرد و گسترش يابد.

فرمانده سپاه ناحيه بهشهر نيز همچنین از آمادگی کامل سپاه ناحیه بهشهر برای اعزام زائر به مرقد امام در ایام ارتحال ایشان خبر داد و گفت: کمیته اعزام زائرین بر عهده این نهاد قرار دارد كه نيازمند همكاري تمام ارگانها و ادارات هستيم.

علي نجفي افزود: حضرت امام (ره) شخصیتی کم نظیر و استثنایی بودند كه حق بزرگي بر ما دارند و تبيين ارزش هاي و افكار اين امام راحل و شناساندن آن به جوانان و نوجوانان از وظايف مهم ما است كه بايد علاوه بر اعزام به مرقد مطهر ايشان در برنامه هاي مختلف مورد توجه قرار گيرد.

وي اظهار امیدواری کرد كه بخشي از وسایط نقليه مورد نياز براي اعزام نيز  توسط ادارات و اداره کل حمل و نقل و پایانه های مسافربري تامین شود.


۱۳۹۳/۲/۱۱ - ۱۵:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن