تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك عالم برتر از هزار عابد و هزار زاهد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815433611




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه شهرقدس: مسوولین الگوی جامعه هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه شهرقدس: مسوولین الگوی جامعه هستند شهرقدس-ایرنا- امام جمعه قدس گفت: مدیران و مسوولین هر شهری به عنوان الگو در جامعه مطرح هستند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسملین ˈابوالقاسم میراحمدیˈ در اولین نشست شورای اداری شهرستان در سال 93 با بیان این اگر مدیران در انجام وظایف خود درست عمل کنند، از کارمندان هم می توانند خوب کار کردن را انتظار داشته باشند، افزود: اگر مدیری سر وقت سر کارش حاضر نباشد و به تعهدات کاری خود عمل نکند چگونه می تواند از زیر مجموعه اش چنین درخواستی را داشته باشد.
میر احمدی تصریح کرد: وظایف و مسوولیت های یک مدیر فقط به مجموعه تحت مدیریتش ختم نمی شود بلکه در سطح جامعه نیز این امر نمود پیدا می کند و مردم نیز از یک مسوول وظیفه شناس الگو برداری می کنند.
وی خطاب به جمع مدیران حاضر گفت: با صبر و مقاومت و اخلاق مردم را راضی نگهدارید چرا که اگر یک نفر از کار شما راضی باشد، اجرش برابر با رزمنده ای است که در خط مقدم جبهه جنگیده است.
امام جمعه شهرستان قدس، عمل مدیران و مسوولین شهری را همانند کار یک مجاهد در راه خدا دانست و گفت: بر این اساس اگر اشتباهی انجام دادید نتیجه آن خطا، مثل تیری است که در قلب رزمنده ای می نشیند.
فرماندار قدس که در اولین نشست شورای اداری در جمع مسوولین شهری صحبت می کرد با اشاره به لزوم رعایت کرامت انسانی مراجعین ادارات، افزود: مردم به عنوان سرمایه های اصلی انقلاب مطرح بوده و اگر در جهت رضایت آنها گام برنداریم به این معنی است که اصلا کاری انجام ندادیم.
ˈنورمحمد فردیˈ با اشاره به نامگذاری هایی که هر سال مقام معظم رهبری داشته اند، گفت: با توجه به این نامگذاری ها می توان فهمید که یکی از دغدغه های اصلی ایشان و مسوولین کشوری حل مشکلات اقتصادی مردم می باشد.
وی تصریح کرد: بر این اساس همه ادارات ذیربط باید نظارت کامل داشته باشند که در مرحله دوم هدفمند سازی یارانه ها، بهای کالاهای اساسی مورد نیاز مردم نباید افزایش پیدا کند و در صورت مشاهده تخلف، از طریق قانون برخورد لازم صورت بگیرد.
فردی با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر تکیه بر منابع داخلی کشور، گفت: کشوری می تواند در عرصه اقتصاد ملی و بین المللی موفق باشد که تولیدات داخلی را حمایت کند و این یعنی اقتصاد مقاومتی که مد نظر آقا نیز می باشد.
وی با تشکر از مجموعه شهرداری و در راس آنها شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، گفت: در نشستهای مردمی که با حضور مسوولین و شهردار و اعضای شورای اسلامی، در مساجد شهر داشتیم به طور رودر رو و بی واسطه با مردم به گفت و گو نشستیم و مقرر شد حل چند مشکل در دستور کار مدیران شهری قرار بگیرد.
این مقام مسوول در شهرقدس، با توجه به درخواستهای مردم گفت: از جمله این اقدامات می توان به تکمیل پنج کیلومتر از شبکه فاضلاب شهری، جدول گذاری و آسفالت خیابان 20 متری ولیعصر اشاره کرد و همچنین قول تامین روشنایی بخشی از این خیابان در مدت کوتاهی به ساکنین داده شد.
تهرام/5570/ 699
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن