تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815397343




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه بنادر کوچک چند منظوره در سواحل جزیره قشم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > هرمزگان سعیدنژاد خبر داد:
توسعه بنادر کوچک چند منظوره در سواحل جزیره قشم
قشم - خبرگزاری مهر: معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از توسعه پروژه های ساخت اسکله ها و بنادر کوچک چندمنظوره در جزیره قشم با هدف جذب سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال برای ساحل نشینان خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، محمد سعیدنژاد صبح پنجشنبه از بنادر کوچک چندمنظوره احداث شده و در دست ساخت واقع شده در محدوده سواحل جنوبی این جزیره بازدید کرد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در حاشیه سفر خود به خبرنگاران گفت: ساخت موج شکن ها و بنادر کوچک چندمنظوره از جمله طرح های جدید سازمان بنادر و دریانوردی است که برای توسعه اقتصادی و معیشتی ساحل نشینان جنوب کشورمان از سوی این سازمان در دست اجراست.

وی تصریح کرد: در این سفر، وضعیت هریک از اسکله ها و موج شکن ها در سواحل رمچاه و سوزا مورد بررسی قرار گرفت تا هر کدام که قابل تکمیل شدن است، مشخص شود.

سعیدنژاد خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری و سایر امور مربوط به احداث این موج شکن ها و بنادر کوچک چندمنظوره در جزیره قشم به طور تخصصی توسط سوی سازمان بنادر و دریانوردی صورت می گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین اضافه کرد: سازمان بنادر و دریانوردی در بخش بنادر مسافری با سازمان منطقه آزاد قشم همکاری نزدیکی دارد که نتیجه این همکاری نیز افزایش تردد مسافران و جابجایی خودرو به قشم در نوروز امسال بوده است.

عالی ترین مقام حوزه دریایی و بندری کشور در بخش دیگری از گفت و گوی خود با خبرنگاران با اشاره به بازدید روز چهارشنبه رییس مجلس شورای اسلامی از طرح های توسعه بندر شهید رجایی گفت: دو طرح مهم شامل تکمیل فاز دو طرح توسعه بندر و افزایش ظرفیت عملیات کانتینری در بزرگترین بندر تجاری کشور در دست اجراست و عملیات عمرانی مربوط به ساخت اسکله ها در این بندر به طور کامل اجرا شده است.

سعیدنژاد همچنین از برنامه ریزی های صورت گرفته به منظور کلید خوردن فاز سوم طرح توسعه بندر شهید رجایی خبر داد و گفت: در سفر اواخر سال گذشته ریاست محترم جمهور به این بندر و هم در بازدید اخیر ریاست محترم مجلس شورای اسلامی، لزوم تسریع در عملیات این فاز مورد تاکید روسای قوای مجریه و مقننه قرار گرفت که با اجرای این فاز کشتی های بزرگ و اقیانوس پیما با ظرفیت کامل خود می توانند در بندر شهید رجایی پهلو بگیرند.


۱۳۹۳/۲/۱۱ - ۱۲:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن