تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813199432




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساماندهی مناطق حاشیه شهر یاسوج نیازمند مدیریت یکپارچه و منسجم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ساماندهی مناطق حاشیه شهر یاسوج نیازمند مدیریت یکپارچه و منسجم است یاسوج - ایرنا- استاندار کهگیلویه وبویراحمد گسترش و توسعه غیراصولی مناطق و روستاهای اطراف شهر یاسوج را به عنوان یکی از معضلات اساسی در حوزه شهرنشینی یادآورشد و گفت: ساماندهی این مناطق نیازمند اجرای مدیریت صحیح ،یکپارچه، منسجم و اصولی است.


به گزارش خبرنگارایرنا، سید موسی خادمی روز پنجشنبه در نشست بررسی موانع و مشکلات روستاها و مناطق حومه شهر یاسوج افزود: هم اکنون برخی روستاها و مناطق حومه این شهر با وجود دسترسی به خدمات شهری و شهرداری ولی هیچ گونه مسوولیت و رعایت ضوابط و تعهدات شهری را نمی پذیرند.
وی بیان کرد: این در حالی است که برخی شهرهای اطراف شهر یاسوج همچون مادوان و یا سرآبتاوه نیز با وجود داشتن شهردار مستقل ولی همچنان بسیاری از خدمات روزانه خود را از شهرداری و مدیریت شهر یاسوج دریافت می کنند.
خادمی اظهار کرد: به نظر می رسد باید یک طرح جامع و اصولی با رعایت مطالعات دقیق و بررسی میدانی از تمامی مناطق حاشیه شهر یاسوج تهیه و ارایه خدمات و هرگونه تغییر کاربری و توسعه آن مناطق بر اساس این طرح انجام شود.
وی از طرح پیشنهادی معاونت امور عمرانی استانداری برای الحاق مناطقی همچون بلهزار و مهریان و یا برخی مناطق در سر رود جنوبی به شهر یاسوج خبر داد و افزود: برخی از شرایط و بستر لازم برای انجام این مهم فراهم شده است.
خادمی از مشاوران و طراحان طرح جامع مدیریت برای مناطق حومه شهر یاسوج خواست تا با رعایت تمامی ضوابط و بررسی مطالعات اجتماعی دقیق اقدام به انجام این کار کنند.
معاون عمرانی استاندارکهگیلویه وبویراحمد نیز در این نشست گفت: تبدیل منطقه مادوان به شهر کاری غیر اصولی
و بر خلاف اصول و ضوابط فنی و شهرنشینی بوده است.
پژمان نیک اقبالی افزود: الحاق منطقه بلهزار و مهریان به شهر یاسوج در دستور کار معاونت عمرانی استانداری قرار گرفته که در حال بررسی دقیق ، جامع و نظرات فنی کارشناسان برای تصویب نهایی است.
وی بیان کرد: به نظر می رسد مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج نیز با این مهم مخالفتی نداشته باشند و بر روی موضوع کلی آن توافق دارند.
معاون استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: هم اکنون شهر یاسوج علاوه بر ارایه خدمات شهری به جمعیتی افزون بر 115 تا 120 در محدوده خود مشغول خدمات دهی به جمعیت روزافزون مناطق و روستاهای حاشیه این شهر است.
نیک اقبالی اظهار کرد: برخی از این مناطق به دلیل رعایت نکردن اصول و ضوابط فنی و اجرایی لازم در ساخت ها و سازها خدمات دهی سایر دستگاه های خدمات رسان در استان را با مشکلات و معضلات فراوانی مواجه کرده است.
671/7530
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن