تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا شما را به چيزى با فضيلت‏تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاه نكنم؟ آن چيز اصلا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815354814




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکل صادرات خودرو به عراق لغو شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
مشکل صادرات "خودرو" به عراق لغو شد
مشکل صادرات خودرو به عراق با پيگيري وزير صنعت، معدن و تجارت حل و صادرات به اين کشور مجددا آغاز شد.


به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شاتا،صادرات خودرو به عراق که از جانب دولت آن کشور و از ابتداي سال 92 به استناد اظهارات برخي مسئولان در داخل ايران مبني بر وجود ايراداتي در خودروهاي ايراني دچار مشکلاتي شده بود، با پيگيري وزير صنعت، معدن و تجارت، اين مشکل حل و صادرات خودرو به عراق مجددا آغاز شد.

در بازديد محمدرضا نعمت زاده وزير صنعت معدن و تجارت از شرکت سايپا اين موضوع مطرح شد که وزير صنعت، معدن و تجارت ضمن گلايه از بيان اظهارات نسنجيده در اين زمينه و ضربه خوردن به توليد داخلي، شخصا پيگير رفع اين مشکل شد.

خودروهاي صادراتي با وجود حضور خودروسازان بين المللي در بازار عراق توانسته با توجه به قيمت مناسب، مصرف سوخت پائين و ساير امکانات ، انتخاب اول مشتريان عراقي شود و جايگاه مناسبي در بازار عراق براي خود باز کند.

براساس سياست دولت عراق، در جهت ايجاد صنايع توليدي و ساخت خودرو در اين کشور خط توليد خودروهاي سايپا در اسکندريه عراق در بهمن سال گذشته با پيگيري مسئولان مرتبط راه اندازي شد و دولت عراق با توليد اين خودروها در عراق و ارسال محموله صادرات CKD موافقت کرد.
البته موضوع ديگري هم که در اين بازديد مورد توجه قرار گرفت، مشکل صادرات خودرو به ونزوئلا بود که با دعوت سفير اين کشور به وزارتخانه در روز شنبه، موضوع مورد بررسي قرار گرفت و اين جلسه نيز نتايج خوبي در برداشت.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۴:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن