تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814705843




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجمع عمومی خانه مطبوعات البرز به حد نصاب نرسید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مجمع عمومی خانه مطبوعات البرز به حد نصاب نرسید کرج - ایرنا- مجمع عمومی و انتخابات اعضا ی هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات استان البرز که قرار بود عصر چهارشنبه برگزارشود به علت عدم حضور اغلب اعضاء انجام نشد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، از حدود 450 خبرنگار استان البرز کمتر از 55نفر آنان برای شرکت در مجمع عمومی و انتخابات هیات مدیره و بازرسان حاضر شدند که به حد نصاب نرسیدن اعضا انتخابات را به زمان دیگری موکول کرد.
در این انتخابات تنها کسانی می توانستند شرکت کنند که از قبل کارت ویژه دریافت کرده باشند و از نکات قابل توجه این مجمع این بود که اغلب اعضای هیات مدیره کنونی و بازرسان حضور نداشتند.
هیات مدیره خانه مطبوعات استان البرز 9 عضو و دو بازرس دارد که گفته می شود تعدادی از اعضای هیات مدیره انصراف داده اند و برخی براین باورند که مجمع عمومی باید با انتخاب دوباره تمام اعضای هیات مدیره و بازرسان همراه باشد اما برخی نیز می گویند مجمع عمومی با گزارش عملکرد و انتخابات ترمیمی برگزار شود ضمن اینکه انتخاب دو بازرس نیز الزامی است.
خانه مطبوعات استان البرز حدود دو سال و پنج ماه پیش فعالیت خود را آغاز کرد که دوره فعالیت اعضای هیات مدیره این خانه سه سال است و با این وجود حدود هفت ماه دیگر به پایان کار دور نخست خانه مطبوعات باقی مانده است.
دو بازرس خانه برای مدت یکسال انتخاب می شوند که تاکنون انتخاباتی برای تغییر آنان برگزار نشده است.
ˈمحمد طاهری ˈ معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز به خبرنگار ایرنا گفت : 122 نفر از خبرنگاران استان برای شرکت در مجمع عمومی و انتخابات هیات مدیره و بازرسان کارت ویژه دریافتند که امروز حدود 50 نفر آنان حضور یافتند.
وی اظهار کرد: برای برگزاری مجمع عمومی باید بیش از نصف اعضا شرکت کنند که این اتفاق نیفتاد .
طاهری گفت : اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی هیچ گونه دخالتی در انتخابات ندارد و این خبرنگاران هستند که خود برای صنف شان تصمیم بگیرند.
ˈمهدی کریمایی ˈ رییس خانه مطبوعات استان البرز اظهار کرد: اگرچه امروز خبرنگاران تعدادشان به حد نصاب نرسید اما دوباره
برای برگزاری مجمع اطلاع رسانی می کنیم .
وی افزود: 15 روز دیگر مجمع عمومی خانه مطبوعات البرز برگزار می شود.ک/3
7410/ 691
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن