تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوشا به سعادت كسیكه عمل، علم، دوستى، دشمنى، گرفتن، رها كردن، سخن،سكوت ،كردار و گفتارش ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820261978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم چهلمین روز شهید امر به معروف و نهی از منکر در زرقان فارس برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مراسم چهلمین روز شهید امر به معروف و نهی از منکر در زرقان فارس برگزار می شود شیراز- ایرنا - فرمانده سپاه و دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر زرقان از برگزاری چهلمین روز شهادت علی خلیلی، شهید امر به معروف و نهی از منکر در شنبه هفته آینده (13 اردیبهشت) همزمان با سالروز شهادت امام هادی(ع) در این شهر خبر داد.


سرگرد پاسدار مجید علی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا ضمن دعوت از عموم مردم برای حضور در مراسم چهلمین روز شهادت علی خلیلی افزود: این مراسم همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شهر زرقان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق مسوول حوزه های علمیه استان فارس و مداحی سید عباس انجوی برگزار می شود.
وی اظهارداشت: خداوند متعال خریدار خون شهید بوده و همواره در طول تاریخ اسلام و انقلاب خون شهدا موجب دمیدن روح ایثار و جهاد و انگیزش های معنوی در جامعه شده است.
سرگرد علی پور ادامه داد: مراسم چهلمین روز شهادت علی خلیلی شهید امر به معروف و نهی از منکر بهانه و مقدمه ای برای حرکت جمعی و همگانی و احیای فریضیتین واجب در بخش زرقان است.
فرمانده سپاه ناحیه زرقان تاکید کرد: مهمترین نیاز جامعه امروز ما احیای فریضه های واجب امر به معروف و نهی از منکر است که می تواند از بسیاری از معضلات و آسیب ها و فساد جاوگیری و موجب ترویج معروفات در جامعه شود.
سرگرد علی پور با بیان اینکه شهادت مظلومانه علی خلیلی سبب احیای امر به معروف و نهی از منکر و انگیزه بیشتر جوانان برای اجرای این فریضه شده است، گفت: افراد هنجار شکن و دشمنان تصور می کنند که با کشتن و زخمی کردن موجب ترس نیروهای حزب الله می شوند در حالی که اینجا عرصه عشق و شور مومنین است و هر جا خطر بیشتری است، علاقمندی جوانان برای حضور نیز بیشتر خواهد بود.
وی ادامه داد: حضرت امیر المومنین علی(ع) در نهج البلاغه حکمت 374 می فرمایند همه کارهای خوب و جهاد در راه خدا در برابر امر به معروف و نهی از منکر چون قطره‏ای است در دریای عمیق و این کلام معصوم نشان دهنده عظمت واجب فراموش شده است.
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر زرقان تصریح کرد: در نظام اسلامی وظیفه مسوولان است که حریمی امن را برای آمرین به معروف و ناهیان از منکر ایجاد کنند و وظیفه آحاد مردم است که مصادیق معروفات و منکرات را آموخته و تذکر لسانی را در جامعه گسترده دهند.
سرگرد علی پور افزود: دستگاه قضا نباید به امربه معروف و نهی از منکرمانند قضایای شخصی نگاه کند حال آنکه باید مدعی العموم به عنوان جرم ورود کند چراکه بحث امنیت اخلاقی جامعه مطرح است.
وی اظهارداشت: بسیج زرقان با تمام توان از آمرین به معروف و ناهین از منکر حمایت و پشتیانی می کند و اجازه نخواهد داد که افراد فرصت طلب و هنجار شکن امنیت اخلاقی را به خطر انداخته و متدینین نیز در خصوص امر و نهی احساس بی پناهی کند.
حجت الاسلام شهید علی خلیلی از مربیان موسسه بهشت تهران 25 تیر ماه سال 1390 در حین بازگشت از هیات به همراه چند نفر از دانش آموزان خود، به واسطه امر به معروف و نهی از منکر مورد ضرب و شتم اراذل و اوباش قرار گرفته و پس از سه سال تحمل درد و رنج در سوم فروردین ماه به فیض عظیم شهادت نائل آمد.
زرقان در 25کیلومتری شمال شرقی شیراز قرار دارد.ک/3
سیام(4)9254**/ 667
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن