تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خداى عزوجل را اطاعت كند خدا را ياد كرده است، هر چند نماز خواندن و روزه گرفتن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813358937




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنوزی جلالی: امنیت و آزادی ضامن ارتقای سطح کیفی آثار مکتوب است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

زنوزی جلالی: امنیت و آزادی ضامن ارتقای سطح کیفی آثار مکتوب است تهران - ایرنا - برنده جایزه معتبر ادبی جلال آل احمد با بیان آنکه نویسندگان و ناشران فعال در کشور با تمامی خطوط قرمز و چارچوب های نظام و دولت آشنایی کامل دارند گفت: ایجاد فضای امن و اعتماد به قلم آزاد نویسندگان در چارچوب قانون ضامن ارتقای سطح کیفی آثار مکتوب است.


فیروز زنوزی جلالی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار کتاب و ادبیات ایرنا عنوان کرد با تغییر دولت و ایجاد فضایی متفاوت درعرصه فرهنگ و هنر شاهد زدودن شدن غبارهایی هستیم که طی چند سال اخیر در بدنه مدیریت و قوانین اداری حوزه نشر نشسته بود.
وی به سال 1387 موفق به دریافت جایزه ادبی جلال آل احمد برای رمان قاعده بازی شد و علاوه بر آن برنده جایزه قلم زرین نیز شده و تاکنون داستان های کوتاه بسیاری را برای مخاطبان بزرگسال به نگارش درآورده است.
این نویسنده گفت نباید فراموش کنیم زمانی شاهد درخشش ایده آل در عرصه نگارش و انتشارات خواهیم بود که کلیه امور تخصصی به دست متخصصان این حوزه سپرده شود.
زنوزی جلالی با بیان این جمله که از نظر نیروی انسانی متخصص در حوزه فرهنگ و ادبیات در درجه بالایی قرار داریم ، گفت: خوشبختانه تمامی ناشران و نویسندگان فعال در کشور به چارچوب های قانونی و خطوط قرمز نظام و دولت اشراف و آشنایی کامل دارند و در این زمینه می توانیم ادعا کنیم که اهالی حوزه فرهنگ کشورمان از متعهدترین افراد به قوانین موجود هستند.
برنده جایزه معتبر ادبی جلال آل احمد تصریح کرد مساله ایجاد امنیت ذهنی و شغلی و تهیه فضایی که نویسنده و ناشر در آن احساس آزادی کند نه تنها به رشد عرصه کتاب و کتابخوانی منجر می شود بلکه می تواند سطح کیفی آثار مکتوب ما در تمامی عرصه های ادبی را ارتقا دهد.
وی با اشاره به اظهارات روز گذشته رییس جمهوری در مراسم آغاز به کار نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از مدیران عرصه فرهنگ خواست تا این سخنان را سرلوحه کار خود قرار دهند و با محوری کردن برنامه های خود بر اساس قانون و اعتماد به نیروی متخصص زمینه تحقق سخنان رییس دولت یازدهم در عرصه کتاب را فراهم کنند.
بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا بیستم ماه جاری در مصلی بزرگ تهران میزبان کتاب دوستان است .
زنوزی جلالی در ادامه درباره آثار خود در نمایشگاه کتاب با بیان آنکه طولانی شدن ویرایش کتاب برج 110 باعث شد تا این رمان به نمایشگاه کتاب نرسد ، گفت: در این دوره از نمایشگاه ویراست دوم رمان قاعده بازی از سوی انتشارات امیرکبیر عرضه می شود.
فراهنگ(4)**9266**1601**
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن