تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):علت روزه گرفتن آن است كه به سبب آن ثروتمند و فقير برابر شوند زيرا ثروتمند گرسنگى را اح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805226685




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اساس استقلال یک کشور استقلال فرهنگی آن کشور است/ ابقای ایادی به عنوان مشاور عالی و رییس گروه مشاورین در شهرداری تهران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
اساس استقلال یک کشور استقلال فرهنگی آن کشور است/ ابقای ایادی به عنوان مشاور عالی و رییس گروه مشاورین در شهرداری تهران
قالیباف گفت: اساس استقلال یک کشور استقلال فرهنگی آن کشور است و استقلال سیاسی و اقتصادی در گرو استقلال فرهنگی و از این منظر رسالت سنگینی به دوش داریم.
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محمدباقر قالیباف در مراسم تودیع و معارف معاون اجتماعی شهرداری تهران و همچنین مسئول مرکزی فعالیت های دینی شهرداری که پیش از ظهر امروز با حضور برخی از اعضای شورای شهر و مدیران شهری در محل تالار ایوان شمس برگزار شد ،با اشاره به فرارسیدن ماه رجب و برکات این ماه اظهار داشت: این ماه ماهی است که خدا برای بندگان قرار داده تا بتوانیم در ضیافت الهی در ماه رمضان و بندگان خدا توفیق درک رمضان را به برکت این ماه بیابیم.

وی با بیان اینکه بنده وظیفه مضاعفی جهت تشکر از دکتر ایازی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری دارم ،افزود: این تشکر به دو جهت بوده یکی به خاطر زحمات صادقانه و مجاهدانه ایشان در مدت خدمت و مسئولیت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری چراکه این مدت فعالیت های زیادی به انجام رسید اما مهمترین اتفاق کاری بود که با رویکرد محله محوری و مشارکت معنادار از 9 سال پیش در شهرداری تهران آغاز گردید که این دو پایه تبدیل نمودن شهرداری از یک سازمان خدماتی به یک نهاد اجتماعی است.

شهردار تهران با اشاره به بسترسازی، شبکه سازی و ساختارسازی‌های صورت گرفته در تهران اظهار داشت: تمامی این موارد از کوچکترین و پایین ترین سطوح در محلات و در جغرافیای گستره شهر تهران با وجود اقشار مختلف بدون هیچ خلاء صورت پذیرفته که امروز باید بگوییم یک ریل گذاری دقیقی برای یک حرکت فرهنگی در شهر خواهد شد.

قالیباف ادامه داد: آنهایی که کار سیستمی می‌کنند و خود به موضوع مدیریت توجه دارند و در صدر کار قرار گرفته‌اند این نگاه و زحمات را کم نظیر دانسته که تمامی این موارد بیانگر زحمات فراوان دکتر ایازی و همکاران ایشان بوده است که با خرد جمعی و همت جهادی همه عزیزان در شهرداری و در سطوح مختلف و به خصوص خرد جمعی و کمک احزاب فرهنگ و هنر به وجود آمده است و لذا نیازمند تشکر است.

وی با یادآوری اینکه چرا می‌گویم باید از ایشان تشکر مضاعف شود به سابقه 35 ساله خود از پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز با ایشان اشاره نمود و افزود: از آغازین روزهای پیروزی انقلاب بنده توفیق آشنایی با ایشان را داشتم و همکاری های بسیاری نزدیک در عرصه های مختلف سبب ایجاد فشار مضاعف در کارها از جانب من بر ایشان شد که به سهم خود از تقدیر می‌نماییم.

شهردار تهران با بیان ایجاد زیر ساخت های صورت پذیرفته نظیر ایجاد مساجد، حسینیه‌ها، هیات مذهبی، تالارهای تئاتر، سینما، بوستان‌ها، محلات تفریحی، کتابخانه، سالن های آمفی تئاتر و آن هم با اولویت در مناطق جنوبی شهر به ساخت چندین میلیون متر مربع بنا و ظرفیت های ایجاد شده در این دوره اشاره نمود و تاکید کرد: تمامی اینها نیازمند تشکر است.

قالیباف با یادآوری اینکه جناب آقای ایازی مشاور عالی بنده در بدو ورود به شهرداری بوده‌اند به اجرای فعالیت های فرهنگی از سوی ایشان اشاره نمود و اظهار داشت: پس از آن ایشان به عنوان معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران شروع به انجام فعالیت نموده اند و امروز هم جناب ایاضی به عنوان مشاور عالی و رئیس گروه مشاورین در شهرداری خواهد بود.

وی در ادامه به آشنایی خود با حجت الاسلام و السملین امرودی در مجموعه شهرداری اشاره نمود و عنوان کرد: ایشان از نگاه سیستمی برخوردار بوده که شاید مهمترین دلیل آن تحصیلات ایشان در حوزه مدیریت است اما به هر حال ایشان به عنوان فردی انقلابی، جانباز و فرهنگی و دغدغه مند هیچگاه از هیچ وقفه ای در فعالیت شان برخودار نبوده و خود نیز واقفند که سال های پیش رو در سمت جدید سال های سختی خواهد بود که انشاالله بتوانیم کارها را پیش ببریم و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

شهردار تهران همچنین در این مراسم با توجه به تودیع و معارفه ریاست مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران و معارفه حجت الاسلام و المسلین صادق زاده به جای حجت الاسلام و المسملین ناصحی به فعالیت های حجت الاسلام و المسلمین ناصحی به پایه گذاری مرکز دینی امور شهرداری توسط ایشان اشاره کرد و اظهار داشت: در مدت فعالیت ایشان که قریب به 8 سال است زحمات شان قابل تقدیر بوده و همه فعالان در عرصه های دینی نقش موثر این مرکز را دیده اند که انشاالله پس از این در مسئولیت کمیسیون فرهنگی شورای شهر نیز بیش از گذشته در فعالیت های فرهنگی و حمایت آن انجام وظیفه نمایند.

قالیباف همچنین به سابق آشنایی خود با حجت الاسلام و المسلین صادق زاده اشاره نمود و گفت: ایشان از جمله امام جماعت هایی هستند که در مسجدشان حرف وقت نماز برقرار بوده و مسجدی که هر صبح آن صد نفر و هر وعده ظهر و عشای آن مملو از جمعیت باشد بیانگر ارتباط موثر امام جماعت است که امیدواریم مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران در آینده رشد و حرکت بیشتری داشته باشد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه حقیقت و واقعیت این است که از کشور مقتدر و قوی برخوردار هستیم اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی رهبری امام خمینی و شهدا این کشور در دنیا عزت داشته و همه دشمنانی که به دنبال حذف و شکست این انقلاب بودند امروز ناگزیرند در پشت میز مذاکره با ما بنشینند مساوی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بگویند و بپذیرند که این مردم و کشور حرف زور را نمی‌پذیرد و اینها بیانگر قدرتی است که از ظرفیت های معنوی سابقه تمدنی و موقعیت ژئوپلوتیکی کشور ایجاد شده است.

 این خبر در حال تکمیل است/






تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن