تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817665121




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شوراها بازوی نظارتی ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان زادهوش در گفتگو با مهر:
شوراها بازوی نظارتی ندارند
اصفهان – خبرگزاری مهر: نايب رئيس كميسيون بهداشت و سلامت شوراي اسلامي شهر اصفهان گفت: به دلیل وجود خلاء قانونی، اعضای شورای اسلامی شهر بازوی نظارتی برای پیگیری مصوباتشان ندارند.



عدنان زادهوش در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک به مناسبت روز شوارها با تاکید بر اینکه فعالیت شوراها مختص شهرداری نیست، اظهار داشت: فعالیت شورای اسلامی شهر مختص به شهرداری نیست و این باور اشتباهی است که نسبت به این نهاد در جامعه شکل گرفته است. وی با بیان اینکه شوراها مطالبه گر حقوق مردم در تمام ارگان‌های دولتی و خصوص هستند، افزود: چنانچه یکی از ارگان‌های خدمات رسان به مردم در کار خود کمکاری داشته باشد باید پاسخگوی شورای اسلامی شهر و روستا در خصوص عدم ارایه خدمات به مردم باشد. نايب رئيس كميسيون بهداشت و سلامت شوراي اسلامي شهر اصفهان هماهنگی بین ارگان‌های مختلف را نیز از وظایف شورای اسلامی شهرها دانست و ادامه داد: همه مسئولان باید پاسخگوی خواسته‌های مردم از درگاه شوراها باشند. وی در ادامه به خلاء قانونی موجود در بافت شورای اسلامی شهرها اشاره کرد و بیان داشت: شوراها بازوی نظارتی برای پیگیری مصوباتشان ندارند و از این رو نمی‌توانند به خوبی ناظر بر اجرای درست این مصوبات باشند‌. زادهوش با بیان اینکه این خلاء قانونی امنیت اجتماعی و اخلاقی جامعه را کمرنگ کرده است، ادامه داد: در این راستا در ساخت و سازها و همچنین نحوه‌ی ارایه خدمات اتوبوسرانی به مردم باید نظارت‌های جدی از سوی شورا صورت پذیرد. وی با بیان اینکه کمبود بازوی نظارتی در شورای اسلامی شهر باعث بر روی زمین ماندن و خاک خوردن برخی از مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص فعالیت‌های شهرداری شده، گفت: از این رو با توجه به اینکه نظارت دقیقی بر روی فعالیت سوی شورا صورت نمی‌گیرد شهرداری از اجرای برخی از مصوبات شورا سرباز زده و یا با تاخیر آنها را اجرا می‌کند. نائب رئيس كميسيون بهداشت و سلامت شوراي اسلامي شهر اصفهان با بیان اینکه از ابتدای فعالیت چهارمین دوره‌ی شورای اسلامی شهر اصفهان تاکنون 15 عدد از مصوبات اجرا نشده‌ی شورای اسلامی شهر اصفهان توسط شهرداری را به شهرداری تذکر داده‌ام، افزود: علاوه بر این شهرداری اصفهان در خصوص برقرار عدالت اجتماعی در سطح شهر دارای نقصان‌های زیادی است که باید مرتفع شود. وی در خصوص نحوه‌ برگزاری هفته نکوداشت اصفهان توسط شهرداری نیز گفت: من کاملا موافق برگزاری هفته اصفهان هستم ولی لازم است یادآور شوم که شهرداری نباید فقط خود را متولی برگزاری این هفته بداند و باید زمینه‌ای را فراهم سازد که همه‌ اهالی شهر در برگزاری این مراسم شرکت داشته باشند و دیگر ارگان‌های شهر نیز در این امر برنامه‌های خود را ارایه دهند.
 


۱۳۹۳/۲/۱۰ - ۱۲:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن