تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820417157




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه شوط: شوراها زمینه ساز مشارکت مردم در اداره امور کشورند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه شوط: شوراها زمینه ساز مشارکت مردم در اداره امور کشورند شوط، ارومیه - ایرنا - امام جمعه شهرستان شوط گفت: شوراها نقطه تماس حاکمیت با مردم و زمینه ساز مشارکت علمی و عملی مردم در اداره امور کشور هستند.


حجت الاسلام سیدمحمد هاشمی روز چهارشنبه در همایش بزرگداشت روز ملی شوراهای تسلامی شوط اظهار کرد: تفکر و هم اندیشی از مسائلی است که سبب پیشبرد اهداف و آرمان ها می شود و مشورت از نیازهای مهم هر جامعه ای است.
وی شوراهای اسلامی را دستاورد انقلاب اسلامی و نگاه حکیمانه امام خمینی (ره) به استقرار نظام اسلامی در کشور دانست و افزود: شوراها همیشه در راس چشم انداز رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری بوده است.
سرپرست فرمانداری شوط هم در این همایش با اشاره به وظیفه خطیر شوراها گفت: امروز شاهد این هستیم که شوراها در میان مردم وظیفه خود را به خوبی ایفا می کنند.
ولی زالی افزود: شوراها یک نهاد مردمی هستند و اگر تعامل میان مسوولان و شوراها افزایش پیدا کند سبب افزایش عملکرد مثبت در شهرها می شود.
سرپرست فرمانداری شوط اضافه کرد: اعضای شورا باید برای عمران و آبادانی شهرها و روستاهای حوزه خدمت خود تلاش کنند.
رییس شورای اسلامی شهر شوط هم در این همایش گفت: باید در کارهای شهری اولویت بندی داشته باشیم و ابتدا به مسائل مهم جامعه بپردازیم و از حاشیه سازی ها و مشغول کردن مردم به مسائل غیرضروری دوری کنیم و اگر چنین باشد، بی شک شورا می تواند باعث حل مشکلات جامعه شود.
در ادامه این همایش از شوراهای فعال شهرستان شوط با اهدای لوح و هدایا تجلیل شد.
نهم اردیهشت ماه به عنوان روز شورا در کشور نامگذاری شده است.
7128/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن