تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برآورد اعمال در شب نوزدهم انجام مى‏گيرد و تصويب آن در شب بيست ويكم و تنفيذ آن در شب بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814703113




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شورا نماد مشارکت مردم در اداره امور کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شورا نماد مشارکت مردم در اداره امور کشور است مشهد- ایرنا- رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: شوراهای اسلامی نماد مشارکت مردم در امور کشور هستند و از بدو تشکیل تاکنون برکات فراوان برای کشور به ارمغان آورده اند.


حجت الاسلام سید حسن شریعتی روز سه شنبه در جمع اعضای شورای اسلامی شهر مشهد ضمن تبریک روز ملی شوراها اظهار داشت: عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا امری مبارک است اما عضویت در شورای اسلامی شهر مشهد و خدمت رسانی به زائرین و مجاورین بارگاه منور رضوی افتخاری وی‍ژه در کشور به شمار می رود.
وی افزود: انتخاب از سوی مجاورین حضرت امام هشتم (ع) به عنوان اعضای شورای اسلامی شهر مشهد، مسوولیتی سنگین تر از شوراهای اسلامی شهرهای دیگر برای این افراد رقم زده است.
شریعتی بر ضرورت توجه خاص به رهنمودها و منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه نحوه فعالیت شوراهای اسلامی شهرها و روستاها تاکید کرد و گفت: توجه به مختصات شهر اسلامی و ارائه خدمات شهری متناسب با حکومت دینی در مشهد به عنوان پایتخت معنوی کشور ضروری است.
وی با بیان اینکه پیشگیری از بروز تخلفات در عرصه مدیریت شهری و پیشگیری از جرائم در مشهد باید در دستور کار شورای اسلامی مشهد قرار گیرد، افزود: توجه به اقدامات فرهنگی نیز از الزامات انکارناپذیر پایتخت معنوی کشور است.
شریعتی از فعالیتهای شورای اسلامی و مدیریت شهری مشهد برای جمع آوری و نگهداری معتادان پرخطر و حفظ ارتفاعات جنوب مشهد قدردانی و بر ادامه این فعالیتها تاکید کرد.
فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق کشور نیز در این مراسم اظهار داشت: تعاملات خوبی بین شورای اسلامی و شهرداری مشهد با یگانهای ارتش در این استان وجود دارد.
امیر سرتیپ دوم ستاد علی جهانشاهی با اشاره به جابجایی پادگان لشکر 77 به خارج از شهر مشهد گفت: در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب و به منظور خدمت رسانی بهتر به زائرین و مجاورین حضرت امام رضا (ع) قبل از دریافت هرگونه اعتبار دولتی نسبت به این امر اقدام کردیم.
وی با بیان اینکه برای این انتقال از اعتبار سایر پادگانها بهره گرفتیم، افزود: تا کنون کار جابجایی دو گردان به پایان رسیده و دو گردان دیگر نیز به زودی به محل جدید در جاده مشهد - باغچه منتقل می شود.
جهانشاهی با تاکید بر سرعت بخشیدن به انتقال پادگان به خارج از شهر، تصریح کرد: سایر اماکن پادگان در محل جدید در دست ساخت است و می کوشیم با سرعت بخشیدن به فعالیتها در مسیر کاهش مشکلات ترافیکی گام برداریم.
وی افزود: طرح پیشنهادی پادگان قدیم لشکر امروز در جلسه ای بررسی و به کمیسیون ماده پنج ارجاع خواهد شد.
جهانشاهی با بیان اینکه پادگان جدید از محل فروش پادگان قدیم تامین اعتبار و ساخته می شود، از شهرداری خواست در فروش فضاهای انتفاعی پادگان را حمایت کند.
وی در ادامه با بیان اینکه خروجی پادگانها بیشتر از دانشگاههاست، افزود: با توجه به ظرفیتهای موجود در پادگانها، اجرای اقدامات فرهنگی از سوی شهرداری در این اماکن بسیار زودبازده و مفید خواهد بود.
رئیس شورای اسلامی مشهد نیز در این جلسه اظهار داشت: شورای چهارم از زمان ورود با آحاد مردم و نخبگان دیدار داشته و این روند ادامه خواهد داشت.
محمد کمال سرویها با بیان اینکه در کمیسیون های شورا به منویات رهبری توجه ویژه می شود، تصریح کرد: از آغاز به کار شورای اسلامی تاکنون جلساتی بین شورای اسلامی شهر، استانداری و دادگستری استان برای هماهنگی بیشتر شکل گرفته که بسیار موفق بوده است.
نهم اردیبهشت ماه به روز ملی شوراها نام گرفته است./2
7505 /664
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن