تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814881084




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفت و آمد اتباع غیرمجاز خارجی در ایرانشهر حادثه آفرید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رفت و آمد اتباع غیرمجاز خارجی در ایرانشهر حادثه آفرید زاهدان - ایرنا - واژگونی خودرو سمند حامل اتباع خارجی غیرمجاز اهل کشور افغانستان در محور ارتباطی ایرانشهر - دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان منجر به کشته شدن یک نفر و مصدومیت شش نفر از سرنشینان آن شد.


این حادثه نیمه شب گذشته در کیلومتر 35 محور ایرانشهر - دلگان واقع در 360 کیلومتری جنوب زاهدان رخ داد.
رییس مرکز فوریتهای پزشکی 115 ایرانشهر روز چهارشنبه با تایید این خبر به خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: حادثه از طریق تلفن مردمی به اورژانس اطلاع داده شد که بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل اعزام و مجروحان به بیمارستان خاتم الانبیاء این شهر منتقل شدند.
ˈدادالله امیریانˈ افزود: از مجموع هفت سرنشین خودرو که از نقاط مختلف بدن دچار زخم و مصدومیتهای مختلف شده بودند متاسفانه یک نفر براثر شدت جراحات فوت کرد و شش نفر دیگر به بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان خاتم الانبیاء ایرانشهر برای سیر مراحل درمانی منتقل شدند.
وی همچنین گفت: قاچاق انسان در جنوب سیستان و بلوچستان به یک معضل تبدیل شده است زیرا به عنوان مثال بخش زیادی از بودجه و اعتبار دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر برای درمان اتباع غیرمجاز خارجی مصرف و این پول از سرانه اهالی منطقه پرداخت می شود لذا انتظار می رود مسوولان ذیربط در این خصوص چاره ای بیاندیشند.
فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان هم به ایرنا گفت: سرعت زیاد و ناتوانی راننده در کنترل خودرو علت حادثه بوده است و اساسا برخی افراد سودجو به طمع کسب درآمد زیاد از محل قاچاق انسان با سرعت سرسام آور در جاده های استان تردد می کنند که در نتیجه بارها شاهد کشته شدن افراد زیادی بوده ایم.
سرهنگ دوم ˈمحمدرضا کورسیˈ افزود: قاچاق سوخت نیز از دیگر عوامل اصلی سوانح رانندگی در محورهای سیستان و بلوچستان است که متاسفانه در مواردی منجر به سوختگی کامل سرنشینان می شود و حتی شناسایی آنها را دچار مشکل می کند.
7314/7437/2729
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن