تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820210801




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترویج اندیشه های شهید مطهری راهکار تعمیق فرهنگ اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ترویج اندیشه های شهید مطهری راهکار تعمیق فرهنگ اسلامی است یاسوج - ایرنا - مدیرکل دفترامور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ترویج آرا و اندیشه های شهید مرتضی مطهری راهکار موثری برای گسترش و تعمیق فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی است.


حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی فتح میر محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: افکار این شهید بزرگوار چون دژ مستحکمی در برابر افکار التقاطی و انحرافی عمل می کند.
وی شناسایی افکار و اندیشه های ناب علمی، فرهنگی، سیاسی و مذهبی شهید مرتضی مطهری را قشرهای مختلف مردم به ویژه جوانان لازم دانست و بیان کرد: این مهم در مرحله اول بر عهده حوزه های علمیه،دانشگاه ها و مراکز علمی است.
میرمحمدی خردمندی، برخورداری از دانش، بینش، علم و ابتکار را از ویژگی های شهید مرتضی مطهری دانست و اظهار کرد: این شهید والامقام علاوه بر عالم بودن، بیدارگر اسلامی بود که توانست در آن دوران سخت قبل از اتقلاب نقش فوق العاده ای در بیداری دینی و به صحنه کشاندن دیانت و تفکر دینی ایفا کند.
وی با اشاره به برگزاری ستاد بزرگداشت شهید مرتضی مطهری در استانداری کهگیلویه و بویراحمد و به ریاست معاون سیاسی و امنیتی، افزود: در این نشست برنامه های متنوعی در راستای پاسداشت مقام شهید مطهری و شناساندن وی به مردم پیش بینی شده است.
میرمحمدی به نقش ویژه دستگاه های اجرایی و مراکز عملی درباره بزرگداشت شهید مطهری و روز معلم اشاره کرد و گفت: برنامه های متنوعی شامل فعالیت های رسانه ای و هنری، نشست های علمی تخصصی، آیین های متعدد هفته معلم در مناطق مختلف این استان اجرایی می شوند.
وی آشنایی نسل جوان با عقاید شهیدمرتضی مطهری برای حفظ وحدت اسلامی ضروری است اظهار داشت: در هفته بزرگداشت مقام معلم، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب ها و افکار شهید مطهری برگزار می شود.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رسانه ها نقش بسیار موثری در آیین بزرگداشت شخصیت های انقلابی و اسلامی دارند،افزود: صدا و سیمای مرکز استان با برگزاری میزگردهای تخصصی و برنامه های متنوع به معرفی شخصیت شهید مطهری می پردازد.
میرمحمدی برگزاری همایش های تخصصی از سوی دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد، همایش تخصصی با حضور روحانیون و طلاب حوزه های علمیه را از سایر برنامه های گرامیداشت سالروز شهادت مرتضی مطهری در این استان اعلام کرد.
566/7533
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن