تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820340051




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رعایت الگوی اقتصاد مقاومتی در برگزاری نهمین جشنواره حکمت مطهر


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رعایت الگوی اقتصاد مقاومتی در برگزاری نهمین جشنواره حکمت مطهر تهران- ایرنا- مدیر امور فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: شکل، ساختار و ابزارهای بکار گرفته شده در برگزاری نهمین جشنواره حکمت مطهر دانشگاهیان نمونه بارزی از رعایت الگوی اقتصاد مقاومتی در حوزه برنامه های فرهنگی است.


به گزارش روز چهارشنبه مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها (ماوا)، حجت الاسلام سیدمحمد طاهری افزود: معمولاً در جشنواره های فرهنگی کشور هزینه های بالایی صرف امور پشتیبانی از قبیل اختتامیه، اسکان، حمل و نقل، اختتامیه و... می شود ولی در جشنواره نهمین جشنواره حکمت مطهر و همچنین دوره پیشین عمده ی هزینه ها صرف تبلیغات، جذب مخاطب و تأمین جوایز برندگان شد.
وی خاطرنشان کرد: جشنواره با رویکرد مجازی (استفاده از ابزارهای اینترنت و پیامک و ایمیل) برگزار شده تا هزینه سنگین تهیه کتاب و ارسال آن به سراسر کشور حذف شده و بجای آن امکان دانلود منابع بر روی سایت قرار گرفته است.
طاهری ادامه داد با وجود این امور میزان شرکت کنندگان در جشنواره بیش از دوره های قبلی بوده و این امر باید در جشنواره های مشابه دانشگاهی الگوسازی شود.
مدیر امور فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها تصریح کرد: با حذف اختتامیه، تعداد برندگان این جشنواره به حدود 250 نفر رسید که این خود موجب انگیزش بیشتر دانشگاهیان شده است.
وی گفت: اطلاعات تکمیلی درباره برندگان در پایگاه اطلاع رسانی جشنواره به آدرس www.hekmatmotahar.com به مخاطبان ارائه می شود.
نهمین جشنواره حکمت مطهر دانشگاهیان دارای بخشهای مختلف از جمله بخش وبلاگ نویسی است که از دو دوره گذشته مورد استقبال دانشگاهیان قرار گرفته است.
این جشنواره تا پایان سال تحصیلی یعنی حدود نیمه خرداد ادامه پیدا خواهد.
فراهنگ(1)**9129**1588
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن