تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805276083




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حزب مردمی اصلاحات ایران اسلامی، جشنواره اقتصاد مقاومتی برگزار می کند /موافق تشکیل خانه احزاب نیستم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فومنی: حزب مردمی اصلاحات ایران اسلامی، جشنواره اقتصاد مقاومتی برگزار می کند /موافق تشکیل خانه احزاب نیستم تهران – ایرنا - حجتت الاسلام محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات ایران اسلامی، از برگزاری جشنواره مردمی اقتصاد مقاومتی توسط حزب متبوعش خبر داد.


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، دبیر کل حزب مردمی اصلاحات ایران اسلامی امروز دوشنبه در نشستی خبری با اشاره به اینکه « اقتصاد مقاومتی با محوریت پیشرفت و عدالت باید مدنظر مسئولان قرار گیرد» گفت بنا بر همین اصل بعد از ابلاغ سیاست های این اقتصاد توسط رهبر معظم انقلاب در جهت استفاده از نظرات تخصصی کارشناسان و فعالان اقتصادی، احزاب، اتحادیه ها، تعاونی ها و اقشار مردمی اقدام به برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره ای مردمی در راستای اقتصاد مقاومتی کرده و فراخوان آن را منتشر کردیم .
وی افزود: رونق اقتصادی با استفاده از توان بالقوه و بالفعل ایرانی، برنامه های مقاومت سازی اقتصاد، حمایت های ارگان های مختلف از طرح جشنواره مردمی اقتصاد و حمایت از سرمایه کار ایرانی و تولید ثروت ملی در نگاه کلی از جمله موضوعاتی است که در این جشنواره به آن پرداخته می شود و امیدواریم تا اواخر اردیبهشت و اوایل خرداد این جشنواره را برگزار کنیم.
وی ادامه داد: طرح های نخبگان و مردم پس از ارائه طرح به دبیرخانه جشنواره مردمی اقتصاد مقاومتی، بررسی می شود و به بهترین طرح ها در دو روز جشنواره هدیه داده می شود و برترین ایده ها و طرح ها را به وزارتخانه ها و مراکز مربوط به تحقق اقتصاد مقاومتی ارسال خواهیم کرد تا بتوانیم با نوآوری اقتصادی نگاه جدیدی را در این عرصه ارائه دهیم.
فومنی افزود: «در جشنواره مردمی اقتصاد مقاومتی از افراد مختلفی که در راس دولت و حتی جناب آقای روحانی دعوت شده است تا در این جشنواره حضور پیدا کنند و امیدواریم که آقای روحانی حتما به این جشنواره بیایند.»
وی در ادامه گفت: حزب مردمی اصلاحات حزبی اصلاح طلب، میانه رو و اعتدال گرا است و در تمامی جهات پیرو خط امام (ره)، رهبر معظم انقلاب ، و در چهارچوب قانون اساسی فعالیت می کند.

** فومنی: احزاب در ایران فقط کار سیاسی می کنند
وی به نامگذاری سال جدید با نام «اقتصاد فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» توسط رهبری و تلاش مسئولان برای تحقق این شعار اشاره کرد و گفت: باید از طریق اقتصاد مقاومتی به قدرت خودکفایی و رونق دست پیدا کنیم و تا حد توان از وابستگی ها کم کنیم.
دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه مقصود رهبری این است که بتوانیم به خودکفایی و رونق برسیم نه اینکه دور خود حصار ایجاد کنیم، گفت: متأسفانه احزاب در ایران فقط کار سیاسی می کنند در حالیکه باید در تمام مسائل ورود کرده و راهبرد عملیاتی داشته باشند و به همین دلیل برای اولین بار در ایران آمده ایم تا بگوییم حزب تنها در حوزه سیاست عمل نمی کند و کشور ما به فعالیت های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی نیاز دارد.
فومنی گفت: ارزیابی ثروت های کلان برخی افراد توسط دستگاه های نظارتی ، جلوگیری از رانت خواری، مبارزه با فساد، جلوگیری از حقوق های چند ده میلیونی از جمله موضوعاتی است که باید توسط سه قوه مورد توجه قرار گیرد تا اقتصاد بیمار کشور درمان شود و این خود کمک به اقتصاد مقاومتی است.

**نگاه خیلی از مسوولان غرب گرایانه است
وی یادآور شد: در حوزه های اقتصادی ، فرهنگی نوآوری نداریم و برخی الگوبرداری های ما درحوزه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نشات گرفته از غرب است حتی نگاه خیلی از مسوولان نگاهشان غرب گرایانه است.
دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در ادامه در پاسخ سوالی درباره کمیته انتخاباتی حزب گفت: کمیته ای زیرنظر دبیرکل برای فعالیت در انتخابات مجلس دهم در تمامی استان ها، شهرستان ها تشکیل شده و اینکه نفرات باید در شهرستان ها شناسایی و پس از بررسی های لازم برای انتخابات آینده مشخص شوند تا بتوانیم از این طریق فراکسیونی قوی اصلاح طلبی را در مجلس شکل دهیم.
فومنی به خط مشی حزب مردمی اصلاحات اشاره کرد و گفت: ما اولین مجموعه ای بودیم که بحث اعتدال را در جامعه مطرح کردیم.
وی افزود: «من فرد صلح طلبی هستم ودر انتخابات دولت یازدهم هم فعالیت های زیادی داشتم اما متاسفانه برخی آقایان با چاپلوسی، پست ها و مقام هایی را از دولت گرفتند و ما هیچ انتظاری در اخذ پست و مقام از دولت یازدهم نداریم فقط حرف ما این است که باید همه به اعتدال رفتار کنند.»
وی ادامه داد: ما می خواهیم برای انتخابات آینده تیم قوی را از اعتدالیون معرفی کنیم و برای انتخابات مجلس هم خیز بلندی برداشته ایم.
**می خواهیم گفتمان جدیدی را ایجاد کنیم
فومنی درباره ائتلاف حزب اصلاحات با جبهه واحد اصلاح طلبان یا گروه های همفکر با اصلاحات گفت: تلاش ما بر این است که نزدیکی و هماهنگی را با گروه های جریان اصلاح طلبی داشته باشیم و تحت تاثیر هیچ جبهه ای هم قرار نمی گیریم چراکه ما می خواهیم گفتمان جدیدی را ایجاد کنیم و به نوعی ما موج سومی هستیم که وارد عرصه سیاسی می شویم و قطعا با هر گروه قانونی در کشور در انتخابات آینده همکاری خواهیم کرد.

** موافق تشکیل خانه احزاب نیستم
وی درباره فعالیت خانه احزاب گفت: موافق تشکیل چنین خانه ای نیستم چراکه به مرکز طرف دعوا برای دو طرف تبدیل می شود و بهتر است به جای تشکیل چنین خانه ای احزاب را شناسنامه دار و تشکیلاتی کنیم چراکه متاسفانه برخی به قصد رانتخواری به تشکیل حزب دست می زنند.
فومنی درباره عملکرد دولت ها و حمایت از احزاب گفت: دولت ها باید حواسشان جمع باشد که از مسیر اصلی خارج نشوند و با حفظ و تقویت اصالت خود به سمت انحراف و جادو جنبل نروند که البته دولت یازدهم در اقدام پسندیده از طریق وزارت کشور جلساتی را با احزاب کشور برگزار کرد.
دبیرکل حزب مردمی اصلاحات درباره پیش نویس لایحه قانون احزاب گفت: این پیش نویس جامع نبود و کاستی هایی را در متن داشت.
وی در بخشی دیگر از این نشست خبری، به فعالیت کشورهای غربی در قالب فضای مجازی علیه جمهوری اسلامی اشاره و افزود: باید در مبارزه با ضد فرهنگ ها بسیج بزرگی را تشکیل دهیم و هیچ گاه به عنوان سربداران ایرانی تن به ذلت به بیگانگان ندهیم.
فومنی گفت: دولت باید اقدام به نهادینه کردن گفتمان اعتدال در جامعه کند که در غیر این صورت هیچ اتفاقی در جامعه رخ نخواهد داد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: هرگاه از مسئولان تقاضای کمک برای انجام فعالیت های حزبی کرده ایم ما را مسخره کرده اند و گفتند بروید از جیب خود خرج کنید.
سیام**1058
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




01/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن