تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):باعلما همنشینی کن تا سعادتمند شوی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820846002




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سپاه زنجان از مجریان طرح های اقتصاد مقاومتی حمایت می کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سپاه زنجان از مجریان طرح های اقتصاد مقاومتی حمایت می کند خبرگزاری پانا: مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: سپاه در راستای تحقق خودکفایی اقتصادی از مجریان طرح های اقتصاد مقاومتی حمایت می کند
۱۳۹۳ دوشنبه ۱ ارديبهشت ساعت 10:58



 به گزارش سرویس خبر پانا، فرهاد امندی در گفتگو با خبرنگار پانا، با اشاره به نامگذاری امسال بنام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی توسط مقام معظم رهبری افزود: شکوفایی اقتصادی نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی در تمامی عرصه ها است. وی یادآورشد: بسیج سازندگی سپاه استان زنجان، سال جاری در راستای خودکفایی اقتصادی در سطح این استان از مجریان طرح های اقتصاد مقاومتی حمایت می کند.

امندی تاکید کرد: با فراهم شدن شرایط و اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور، جهان اسلام به سمت اقتصاد اسلامی حرکت می کند.

وی با بیان اینکه پارسال اولین سال اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در این استان بود ابرازکرد: اجرای این پروژ ها در سطح روستاها و شهرها با استقبال قابل توجهی مواجه شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: خودکفایی خانوارهای روستایی در تولید محصولات و فرآوده های تولیدی می تواند نقش مهمی در اقتصاد خانوار داشته باشد.

امندی خاطرنشان کرد: همه مردم در راستای اشتغالزایی بدون توجه به عضو بسیج بودن می توانند اقدام به اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی کنند.

وی ادامه داد: سال جاری 70 میلیارد ریال برای اجرای این طرح ها در سطح استان اختصاص یافته و از این مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون ریال برای پرداخت وام به صورت قرض الحسنه به متقاضیان درنظر گرفته شده است.

امندی ابرازکرد: 57 میلیارد ریال در قالب عقود اسلامی از طریق بانک مهر اقتصاد به مجریان طرح های اقتصاد مقاومتی به صورت وام پرداخت خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت : طرح اقتصاد مقاومتی، در بخش های مختلف از جمله، پرورش قارچ، ورمی کمپوست، زنبور عسل، تولید محصولات گلخانه ای، مشاغل خانگی و پرورش انواع آبزیان است.

امندی افزود: علاقمندان به اجرای این طرح ها در سطح این استان می توانند به پایگاه های مقاومت و مراکز بسیج سازندگی مراجعه کنند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن