تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر که رکوع نمازش را کامل انجام دهد هیچ ترس و وحشتی در قبر با سراغش نمی آید. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815370178




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمتگزاران مردم نباید در خدمت‎ رسانی کوتاهی کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خدمتگزاران مردم نباید در خدمت‎ رسانی کوتاهی کنند گرگان - ایرنا - رییس سابق شورای اسلامی شهر گرگان گفت: خدمتگزاران مردم نباید در خدمت‎ رسانی کوتاهی کنند و اگر کارهای بر زمین مانده‎ ای وجود دارد باید با جدیت پیگیری شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈحبیب اله قلیشلیˈ سه شنبه شب در آیین بزرگداشت روز شوراهای اسلامی شهر و روستا در سینما کاپری گرگان افزود: با توجه به خدمات دوره های گذشته شورا و خدمات انجام شده در دوره چهارم، من به آینده شورای اسلامی شهر گرگان امیدوار هستم.
وی اظهار کرد: امروز که عزم آهنین در بین 13 عضو شورای چهارم به خوبی نمایان است، نشان می‎ دهد که دوره امیدوارکننده ای پیش ‎روی شهر گرگان است.
وی تصریح کرد: شهر گرگان از مزیت ها و ظرفیت های بالایی در بخش های مختلف به خصوص نیروی انسانی جوان، پویا و متخصص برخوردار است.
قلیشلی تأکید کرد: بر این اساس هر چه جلوتر می رویم باید تحول در جامعه هویدا شود و این تغییر و دگرگونی در شهر دیده و احساس شود.
مسن ترین عضو شورای اسلامی شهر گرگان از دوره اول تاکنون گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای تقویت و توسعه بهتر و سریع تر کارها و برنامه ها همراهی لازم را با شورا و شهرداری در حل مشکلات شهر داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: این نکته اساسی وجود دارد که شوراییان به تنهایی و بدون مشارکت مردم نمی‎ توانند کار کنند و مردم نیز بدون این تشکیلات نمی‎ توانند به خدمات شایسته دست پیدا کنند لذا شورا و شهروندان باید با مشارکت یکدیگر در تحقق هدف مطلوب گام بردارند.
وی با اشاره به این که وجود مسئولان خدمتگزار مشکلات جامعه را کاهش می‎ دهد، ادامه داد: از سوی دیگر، وقتی مردم خدمت صادقانه را از سوی مسئولان می بینند، آن ها را باور و به آنان اعتماد می‎ کنند.
قلیش لی در پایان گفت: آسیب‎ هایی که در دوره ‎های گذشته وجود داشت باید از پیکره دوره جدید شورا برچیده شود، زیرا اکنون فرصت تکرار اشتباهات نیست.
در پایان این مراسم از منتخبان مردم طی دوره ‎های پیشین و کنونی شورای اسلامی شهر گرگان تجلیل شد.
7467/602
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن