تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى كه دل در درون سينه بى قرار است و به دنبال حق مى‏گردد و چون به آن رسيد، آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819652324




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فضاهای آموزشی آذربایجان غربی متناسب با تعداد دانش آموزان نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فضاهای آموزشی آذربایجان غربی متناسب با تعداد دانش آموزان نیست ارومیه - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: وضعیت فضاهای آموزشی استان متناسب با تعداد دانش آموزان نیست.


فریدون سیدمصطفوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون میزان فضای آموزشی در آذربایجان غربی به ازای هر دانش آموز مقطع ابتدایی 28/2 متر، مقطع متوسطه اول 76/4 متر و مقطع متوسطه دوم 57/5 متر است که این میزان به ترتیب در سطح ملی 9/4 متر، 3/3 و 4/6 متر به ازای هر دانش آموز می باشد.
وی اظهار کرد: آموزش و پرورش در حال حاضر در تامین فضاهای آموزشی مورد نیاز با مشکل مواجه است و در بسیاری از پروژه های مشارکتی مدرسه سازی نیز دولت نتوانسته حتی 50 درصد از سهم خود را ایفا کند.
سید مصطفوی گفت: ما به همان اندازه که نیازمند استانداردسازی کلاسهای درس در سطح استان هستیم نیازمند اعتبارات برای حل مشکلات دیگر در آموزش و پرورش استان می باشیم.
وی ادامه داد: هم اکنون 40 پروژه آموزشی با 205 کلاس به صورت مشارکتی و خیرساز در استان با 150 میلیارد ریال اعتبار در حال احداث است.
وی گفت: 113 پروژه آموزشی دولتی نیز با 650 کلاس درس به صورت نیمه تمام در استان وجود دارد که نیازمند یک هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل آنها هستیم.
آذربایجان غربی با 5500 مدرسه و 25 هزار کلاس درس دارای 570 هزار نفر دانش اموز است که در مناطق 24 گانه این استان مشغول به تحصیل هستند.
7125/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن