تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814666100




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه حریم روستاها از ساخت و ساز غیرمجاز پیشگیری می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

توسعه حریم روستاها از ساخت و ساز غیرمجاز پیشگیری می کند قزوین-ایرنا- مدیرکل امور روستایی استاندار قزوین گفت: توسعه حریم ها و اصلاح طرح هادی روستایی از ساخت و سازهای غیرمجاز در این مناطق پیشگیری می کند.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری ،ˈ غلام طاهرخانیˈ در نشست بررسی مسایل و مشکلات ضیا آباد و روستاهای این بخش افزود: اصلاح حریم های روستایی از جمله موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد چرا که روستاها محل تولید و محیط زیست سالم هستند.
وی اظهارکرد: یکی از مشکلات مهم بخش ضیا آباد مساله آب شرب برخی از روستاهای این منطقه است که از طریق مجتمع های آبرسانی این موضوع حل خواهد شد .
طاهرخانی با اشاره به برخورداری 50 درصد از روستاهای ضیاآباد از طرح هادی، بازسازی قنوات روستایی را از جمله اولویت ها و دغدغه های این بخش برشمرد و گفت: بازسازی و لایروبی قنوات می تواند بخشی از منابع آبی مورد نیاز بخش کشاورزی و باغداری در این مناطق و نواحی را تامین کند.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قزوین نیز در این نشست گفت: طرح توسعه شهری ضیا آباد از جمله دغدغه های شورای اسلامی شهر و بخشداری این منطقه می باشد که باید در دستور کار قرار بگیرد.
ˈایرج زاهدپورˈ افزود: با محوریت شرکت آب منطقه ای و همکاری شهرداری ضیاءآباد، طبق یک برنامه زمان بندی، حاشیه رودخانه ابهررود ساماندهی می شود.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین از احداث 65 واحد مسکن مهر در ضیا آباد خبر داد و در ادامه افزود: در حال حاضر 40 واحد از این مجموعه افتتاح و به بهره برداری رسیده است، اما درخصوص آماده سازی، محوطه سازی و تامین روشنایی برق این مجموعه باید اقدامات لازم هر چه سریع تر انجام شود.
وی افزود: جاده ورودی شهر ضیا آباد که از مسیرهای پرتردد و ترانزیتی محسوب می شود، با مشکل مرمت و روکش آسفالت مواجه است که باید بهسازی شود.
ضیا آباد یکی از بخش های شهرستان تاکستان است که در غرب استان قزوین قرار دارد.
استان قزوین دارای 822 روستای دارای ساکنه است، که 30 درصد جمعیت استان قزوین در مناطق روستایی زندگی می کنند.
7392/ 614
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن