تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند خير بنده اى را بخواهد، واعظى از درون او برايش قرار مى دهد كه او را به ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814790964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشاورزان تاجیکستان تراکتورهای ایران را بیشتر می پسندند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کشاورزان تاجیکستان تراکتورهای ایران را بیشتر می پسندند دوشنبه - ایرنا - مدیر کارخانه تراکتور سازی مشترک ایران و تاجیکستان موسوم به ˈتاجیرانˈ گفت: کشاورزان تاجیکی تراکتورهای تولیدی این کارخانه را به دلیل دوام، بالا بودن کیفیت فنی و قیمت مناسب بیشتر از تراکتورهای دیگر کشورها می پسندند.


ˈمرتضی مشکینیˈ در بازدید روز سه شنبه سرپرست سفارت جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان از این کارخانه افزود: تراکتورهای ساخته شده در این کارخانه سه هزار دلار ارزانتر از تراکتورهای ساخت بلاروس و چین به خریداران واگذار می شود.
مدیر کارخانه تاجیران پایین بودن مصرف گازوئیل و ضمانت یکساله و خدمات پس از فروش به کشاورزان تاجیک را از دیگر مزایای تراکتورهای ایرانی برشمرد.
مشکینی گفت: تراکتورهای ساخت ایران از کیفیت و توان بالایی برخوردارند و مونتاژ و تولید آن در تاجیکستان دسترسی واحدهای کشاورزی تاجیک را به این تراکتورها آسان کرده است.
وی هدف از تاسیس کارخانه مشترک تاجیکستان و ایران را تامین نیاز بازار این کشور به ماشین های کشاورزی و همچنین صادرات تراکتور به دیگر کشورهای منطقه عنوان کرد و افزود: در حال رایزنی ها و اقدام لازم برای صدور این محصول صنعتی هستیم.
در این دیدار سرپرست سفارت ایران خواستار معرفی بیشتر و صدور این محصولات به کشورهای افغانستان، قزاقستان و قرقیزستان شد.
محمود صدری با اشاره به روابط خوب دو کشور ایران و تاجیکستان، خواستار همکاری بیشتر با وزارتخانه های کشاورزی و صنایع و فناوریهای جدید این کشور شد.
وی همچنین برای حمایت و کمک سفارت برای توسعه و گسترش فعالیت این کارخانه در تاجیکستان اعلام آمادگی کرد.
کارخانه تاجیران تنها واحد صنعتی تولید تراکتور و ماشین آلات کشاورزی در تاجیکستان است.
این کارخانه به عنوان دومین خط مونتاژ شرکت تراکتور سازی ایران در خارج از کشور سال 1385 با ظرفیت تولید سالانه دو هزار دستگاه در سال در کشور تاجیکستان به بهره برداری رسید.
این واحد صنعتی با مشارکت51 درصدی شرکت تراکتورسازی ایران و 49 درصدی شرکت همای تاجیکستان راه اندازی شده است.
آساق**1663**1577
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن