تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که خدا را، آنگونه که سزاوار اوست، بندگى کند، خداوند بیش از آرزوها و کفایتش ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814744243




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دشمنان به دنبال متوقف کردن چرخه کار و تولید کشور هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دشمنان به دنبال متوقف کردن چرخه کار و تولید کشور هستند شهرری - ایرنا - امام جمعه شهرری گفت: دشمنان به دنبال متوقف کردن چرخه کار و تولید کشور هستند.


حجت الاسلام ˈسید علی شاهچراغی ˈدردیدار جمعی از مسوولان و کارگران فعال شهرستان ری که بمناسبت هفته کارگر در دفتر امام جمعه برگزار شد افزود: حیات یک ملت وابسته به کار و تلاش بوده و این تحرک برای رفاه و آبادانی جامعه در خور تحسین است.
وی با اشاره به اهمیت کار و کارگری تصریح کرد: کار به انسان شرافت می‎بخشد و جوهره وجودی حیات انسان‎ها به کار و تلاش آنها وابسته است.
امام جمعه شهرری با بیان اینکهˈ بسیاری از برکات موجود در کشور مرهون تلاش و حضور کارگران در صحنه استˈ ، گفت: در مکتب اسلام کسب روزی حلال به عنوان مجاهدتی در برابر بیگانه شناخته شده که به استقلال و خودکفایی یک ملت می انجامد.
وی اظهار داشت: همواره احساس می شود که کارگران بعنوان رکن اساسی تولید و خودکفایی کشور نیاز به حمایت و توجه بیشتری دارند.
وی با بیان اینکه الگوی توسعه از طریق کارآفرینی یکی از کاربردی ترین الگوهای توسعه پایدار محسوب می شود، تصریح کرد: برای رسیدن به اهداف سند چشم انداز کشور باید فرهنگ کارآفرینی و احترام به کارآفرینان در جامعه نهادینه و راه توسعه کشور و ایجاد رقابت با کشورهای دیگراز طریق کارآفرینی هموارتر شود.
امام جمعه شهرری با اشاره به تلاش دشمنان برای اعمال فشار علیه جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: تنها راه عبور از مقطع حساس و سرنوشت ساز کنونی برنامه ریزی و توجه ویژه به مسائل اقتصادی کشور است.
امام جمعه شهرری گفت: همه باید برای اجرای اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم و بی تردید کارآفرینان کشور در صف اول این تلاش قرار دارند و از مهمترین اقشاری هستند که باید نظام را در مقابله با فشارهای اقتصادی قدرت های ظالم یاری کنند.
وی از کارگران به عنوان قلب تپنده جامعه یاد کرد و تصریح کرد: تولید در جامعه اسلامی دارای ارزش و اهمیت ویژه‎ای است چنانچه رهبر معظم انقلاب نیز با نامگذاری سال‎های متعدد با عناوین مسائل اقتصادی همواره بر مسئله تولید تاکید داشته و دارند.
در ادامه این دیدار رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ری با بیان اینکه دشمنان برای متوقف کردن چرخه کار و تولید کشور، نقشه‎های زیادی کشیدند، اظهار داشت : باید بیش از پیش برای رشد و تعالی کشور و ساختن ایرانی آباد کار و تلاش کنیم.
687/564
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن