تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 20 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810394197




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نزدیک به یک هزار جوان نخبه در آذربایجان غربی شناسایی شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نزدیک به یک هزار جوان نخبه در آذربایجان غربی شناسایی شده است ارومیه - ایرنا - معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: 950 جوان نخبه در زمینه های مهارتی، علمی، پژوهشی و مذهبی در سطح استان شناسایی شده است.


سجاد بیرامی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد جوان نخبه که موفق به کسب افتخار در سطوح کشوری، آسیایی و جهانی می باشند با همکاری تمامی ارگانها و سازمانهای ذیربط شناسایی و تحت پوشش قرار دارند ولی منابع اعتباری و امکانات ما به تنهایی کفاف حمایت از این عزیزان را ندارد.
وی ادامه داد: در حال حاضر جمعیت جوان 15 تا 29 سال استان بیش از 900 هزار نفر می باشد و تمامی ارگانها و سازمان ها موظفند در راستای ارائه خدمات رفاهی، علمی و تفریحی آنان تلاش داشته باشند.
بیرامی گفت: تاکنون در حوزه حمایت از نخبه های استان 11 جوان نخبه و مخترعی را که در سطح جهان و آسیا مقام آور بودند شناسایی کرده و طی مراسمی از آنان تجلیل به عمل آوردیم.
بیرامی اظهار کرد: سیاست ادغام سازمان ملی جوان و سازمان تربیت بدنی کشور بدین معنا بود که حوزه جوانان با اعتبارات خاصی اقدام به ادامه فعالیت های خود در کنار ورزش کشور داشته باشد و به صورت وزارتی و قانون مند جهت گیری شود در حالی که تاکنون هیچ اعتبار و امکاناتی در خصوص بخش جوانان به این اداره کل تخصیص داده نشده است.
وی گفت: امسال خواستار تخصیص اعتبارات لازم از سوی مدیریت عالی استان به حوزه جوانان استان را داریم تا بتوانیم شاهد روند رو به رشد فعالیت جوانان در کنار سازمان های مردم نهاد آن باشیم.
وی افزود: خوشبختانه یکی از جوانان نخبه استان موفق شده طرح بانک جامع آماری نخبگان جوان کشور متفاوت از تمامی طرح هایی که تاکنون در سطح کشور ارائه شده طراحی کند که این طرح به وزارت ورزش و جوانان ارسال و در صورت تایید به صورت پایلوت استانی و سرور کشوری به مرحله اجرا می رسد.
وی ادامه داد: در صورت تایید این طرح از این پس آمار نخبگان ایران از طریق استان ما تهیه، تنظیم و به اقصی نقاط کشور ارائه می شود.
بیرامی گفت: در حوزه جوانان سه محور و 17 شاخص مورد نظر مدیران و مسوولان دستگاه های مرتبط با امور جوانان وجود دارد و تمامی موارد از قبیل اشتغال، ازدواج، مسکن، هویت، خانواده، اوقات فراغت و مشارکت های اجتماعی جوانان مورد بررسی قرار می گیرد.
بیرامی گفت: در حال حاضر 96 سازمان مردم نهاد در سطح استان وجود دارد که از این تعداد 20 سازمان فعال، 32 سازمان نیمه فعال و بقیه غیرفعال هستند.
وی اظهار کرد: البته متقاضی برای تاسیس سازمان های مردم نهاد بسیار زیاد است ولی در این راستا ما فقط می توانیم اعتبار نامه موقت به این سازمان ها ارائه کنیم و مجوزهای دائمی از سوی استانداری و یا فرمانداری ها اعطا می شود.
7126/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن