تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813228588




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرعامل بانک توسعه تعاون: سهم آوری از بخش تعاون باید تقویت شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرعامل بانک توسعه تعاون: سهم آوری از بخش تعاون باید تقویت شود زاهدان - ایرنا - مدیرعامل و رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: سهم آوری از بخش تعاون و نهادهای وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید روز به روز از سوی این بانک تقویت شود.


به گزارش روز سه شنبه مدیریت شعب بانک توسعه تعاون سیستان و بلوچستان ˈعلی سهمانیˈ در نشست کمیته راهبردی این استان در زاهدان افزود: با توجه به قرار داشتن گردش مالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این بانک باید روز به روز ضمن تقویت بهره وری، مدیریت بهینه استفاده از ظرفیت نیروی انسانی نیز اجرایی شود تا با توجه به زیرساختهای مطلوب در شبکه بانکی توسعه تعاون نهایت سهم آوری ایجاد شود.
وی گفت: برنامه ریزیها از سوی ستاد و مدیریت استانها نیز باید بگونه ای باشد که روز به روز سرمایه انسانی جوان، متعهد و متخصص این مجموعه اقتصادی تقویت شده و با بهره گیری از عنصر زمان که سرمایه اصلی هر بنگاه اقتصادی در کنار نیروی انسانی است بتوان در راستای توسعه و تعالی بخش تعاون و تعاونگران قدم برداشت.
او فرصتهای پیش روی بانک توسعه تعاون را بسیار مناسب دانست و افزود: بدون تردید فراهم نمودن شرایط لازم روند فعالیتی این بانک را با توجه به تکالیف و انتظارهای جامعه هدف به عنوان یک بانک دولتی توسعه ای و تخصصی بیش از پیش فعالتر سازد.
رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون با اشاره به رهنمود ارزنده رهبر معظم انقلاب در نامگذاری ˈسال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ نیز گفت: حال که مقام عظمای ولایت با توجه به شرایط خاص و حساس نظام جمهوری اسلامی ایران چنین تکلیفی را بر دوش ما گذاشته اند همگان باید تمامی توان خود را در راستای سیاستهای مدیریت جهادی برای کمک به این مرز و بوم بکار برند.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون در ادامه با تشریح سیاستهای اقتصادی و سهم این بانک در نظام بانکی کشور افزود: طی چند ماه اخیر با ایجاد توازن بین منابع و مصارف از طریق تشکیل کمیته منابع و مصارف بانک اقدامهای ارزنده ای صورت گرفت که این رویکرد نیز امسال در برنامه ریزیها اعمال شده است.
وی تدوین برنامه راهبردی بانک را از دیگر موارد مهم خواند و گفت: اصلاح ساختار سازمانی، طراحی یک برنامه راهبردی و حرکت بر این اساس از محورهای اصلی فعالیت بانک خواهد بود.
سهمانی همچنین اصل رضایت مشتریان را بسیار ضروری دانست و افزود: بانک به عنوان یک نهاد خدماتی باید به بهترین نحو خدمات خود را به مشتریان ارائه دهد تا رضایت آنان را کسب کند.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون، تطبیق برنامه های آتی بانک با منشور ابلاغی رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی و اصلاح ترکیب درآمدی بانک و توجه ویژه به مقوله افکارسنجی مشتریان را در زمره مهمترین برنامه های بانک در سال جاری قلمداد کرد.
همچنین بر اساس این گزارش، مدیرعامل بانک توسعه تعاون به اتفاق شماری از مسوولان این بانک به منظور بازدید و افتتاح ساختمان اداره شعب و شعبه مرکزی زاهدان به سیستان و بلوچستان سفر کرد.
بانک توسعه تعاون با 9 شعبه، سه باجه و یک گیشه خدمات مالی و اعتباری، به مردم سیستان و بلوچستان در دو بخش ریالی و ارزی خدمات دهی می کند.ک/1
7312/653
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن