تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى شن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819868556




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کتاب دو زبانه نام آوران ایران زمین منتشر می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کتاب دو زبانه نام آوران ایران زمین منتشر می شود تهران- ایرنا- کتاب دو جلدی نام آوران ایران زمین تالیف احمد لرستانی با معرفی 1200 چهره سرشناس ایرانی از سوی انتشارات عصر گویش منتشر می شود.


به گزارش ایرنا، این اثر که در 1700 صفحه در قالب دو جلد تالیف و تدوین شده است به معرفی افتخارات هشت هزار ساله ایرانیان در عرصه های علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی می پردازد.
جلد نخست این اثر دائره المعارفی شامل شش فصل است که در برگیرنده موضوعاتی چون معرفی فرهنگ، فلسفه، علم و هنر ایرانی، افتخارات و نوع آوری ایرانیان از دوره باستان، معرفی بزرگان علم، ادب، فرهنگ و فلسفه به همراه زندگی نامه ، معرفی پزشکان شهید شهیر معاصر و پیشکسوت ایرانی، معرفی معماران برجسته ایرانی و چهره های موفق ایرانی مقیم خارج از کشور است.
جلد دوم این اثر هم با چهار فصل به معرفی چهره های فرهنگی، هنری (موسیقی و سینما)، ادبی و ورزشی در دوره معاصر می پردازد.
مجموعه نام آوران ایران زمین به دو زبان فارسی و انگلیسی تالیف شده است تا به عنوان مرجعی برای استفاده علاقه مندان فرهنگ ایرانی در سطح بین الملل به کار رود.
احمد لرستانی مولف این اثر در پژوهش های خود، گفت و گوهای بسیاری با چهره های صاحب نام رشته های مختلف انجام داده که شرح آنها را در بخش آغازین کتاب آورده است.
اردشیر قوام زاده، محمد حسین ماندگار، مسلم بهادری، محمد علی یوسف نیا، علی افخمی، علی موسوی گرمارودی، بهاءالدین خرمشاهی ، محمد فرشچیان، محمدرضا شجریان و عزت الله انتظامی از جمله چهره های سرشناسی هستند که اظهارنظرهای آنها درباره تایید این اثر در کتاب آمده است.
فراهنگ (2) ** 2024 ** 1569
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن