تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همه خوبى‏ها و بدى‏ها در مقابل توست و هرگز خوبى و بدى واقعى را جز در آخرت نمى‏بينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814791224




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خانواده شیرازی یکهزار و هشت متر فرش به مسجد سهله هدیه کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خانواده شیرازی یکهزار و هشت متر فرش به مسجد سهله هدیه کرد شیراز-ایرنا- رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس گفت: یک خانواده شیرازی با نذورات خود یکهزار و هشت متر فرش به منظور بهره برداری زائرین مسجد سهله آماده نموده اند که طی هماهنگی های بعمل آمده بزودی به این مسجد در نجف اشرف ارسال می شود.


به گزارش ایرنا،جابر مهدی یار سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این فرش ها از نوع بهترین الیاف بافته شده اند افزود: این مقدار فرش در قالب 168 تخته شش متری تحویل ستاد عتبات عالیات فارس شده است .
وی ادامه داد:از آنجا اهدا کننده از بردن نام خود در خصوص اهدای فرش ها خوداری ورزیده ، در پایان تمام فرش ها نام استان فارس و شهر شیراز به عنوان اهدا کننده درج شده است .
نماینده ولی فقیه شیراز در ستاد بازسازی عتبات عالیات در ادامه سخنان به اهمیت مسجد سهله اشاره و اضافه کرد: یکی از مساجد مهم در اسلام مسجد سهله بوده که در قرن اول هجری در کوفه در سمت شمال غربی مسجد کوفه به فاصله حدود دو کیلومتر ساخته شده است .
این مقام مسوول ادامه داد:این مسجد منزلگاه و عبادتگاه بسیاری ازپیامبران از جمله حضرت ابراهیم(ع)، ادریس(ع)، خضر(ع)، و جایگاه برخی از ائمه معصومین(ع) از جمله مقام امام صادق(ع)، امام سجاد(ع) بوده و براساس روایت امام صادق(ع)، حضرت مهدی(عج) پس از ظهور در آن جا ساکن خواهد شد.
مهدی یار بیان داشت: : شکل هندسی این مسجد تقریباً به صورت مستطیل با طول 140 متر، عرض 125 متر و مساحتی بالغ بر 17 هزار و 500مترمربع بوده و ارتفاع دیوارهایی که آن را احاطه کرده حدود 22 متر است .
براساس این گزارش در سال 92 مردم فارس 20میلیارد ریال کمک نقدی و نیم کیلو طلا و جواهرات در قالب نذورات به حرم های مطهر ائمه اطهار(ع) کمک کردند. ک/2
7374/ 667
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن