تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چيزى از حقّ برادر مسلمان خود را نگه دارد [و به او ندهد]، خداوند، بركت روزى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816218288




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت یازدهم برای آزمون و خطا نیامده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون برنامه ریزی و راهبردی رییس جمهور/ دولت یازدهم برای آزمون و خطا نیامده است کرمان - ایرنا- معاون برنامه ریزی و راهبردی رییس جمهوری گفت: افراد مجرب و کارآمد حاضر در دولت برای آزمون و خطا نیامده اند و همه خدمت گزاران با تجربه دور هم جمع شده اند تا به اعتلای نظام و مستضعفان کمک کنند.


به گزارش ایرنا، ˈ محمد باقر نوبخت ˈ سه شنبه در سفر به کرمان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان افزود: در فاصله 35 سال گذشته در عرصه های مختلف مدیران در سه قوه تلاش کرده اند که آثاری را به جا بگذارند و این تاریخ است که قضاوت می کند با میزان منابع چه میزان کار انجام شده است و این تاریخ در باره دولت یازدهم نیز قضاوت خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه نگاه خود را از گذشته به آینده منتقل کرده ایم، ادامه داد: دو هزار و 906 طرح ناتمام در کشور وجود دارد و این در حالی است که ما 210 هزار میلیارد تومان بودجه را به مجلس فرستادیم که 150 هزار میلیارد تومان تصویب شده و در نهایت 20 هزار میلیارد تومان نیز از سوی مجلس اختصاص یافته که در مجموع به 170 هزار میلیارد تومان رسید و این در حالی بود که با این کسری بودجه توانستیم این بخش را مدیریت کنیم.
نوبخت گفت : طبق گزارشی که از بودجه سال 92 بیرون آمد 147.5 هزار میلیارد تومان بودجه به 150 هزار میلیارد تومان افزایش یافت و این در حالی بود که در سال 91 تنها 13 هزار میلیارد تومان به بخش عمران اختصاص داده شده بود که ما با این اعتبار توانستیم کارهای بزرگی را انجام دهیم.
وی یادآور شد: آمار تورم 43 درصد بوده که در اسفندماه 32.1 و در فروردین ماه به 30 درصد تقلیل یافت و امسال حتما پیش بینی می شود تا پایان سال به زیر 25 درصد برسد.
معاون برنامه ریزی و راهبردی رییس جمهوری افزود: در قانون هدفمندی یارانه ها قرار بر این شد که از محل در آمد یارانه ها که از قبل افزایش حامل های انرژی به دست می آید 50 درصد به صورت نقدی به مردم و 30 درصد به تولید و 20 درصد به کسری بودجه ها کمک شود که تا اسفندماه چه در دولت قبل و چه در این دولت، 95 هزار میلیارد تومان به دست آمد و این در حالی بود که طبق قانون همه قیمت های حامل های انرژی را پنج برابر افزایش دادیم تا این پول به دست آمد و برای پرداخت یارانه نقدی به مردم 40 هزار میلیارد تومان روی این 95 هزار میلیارد تومان گذاشتیم که 135 هزار تومان شد تا بتوانیم یارانه نقدی به مردم بپردازیم.
وی تصریح کرد: نه تنها در این بین یارانه کم نشد بلکه 40 هزار میلیارد تومان هم از بودجه های عمومی روی 95 هزار میلیارد تومان گذاشتیم که بتوانیم یارانه نقدی مردم را پرداخت کنیم.
نوبخت اظهار کرد: حال که مردم عادت کرده اند این پول را بگیرند، ما به مردم اعلام کردیم که برای توسعه بهداشت و درمان، بحث انصراف از یارانه ها را مطرح کردیم که دو میلیون و 480 هزار نفر از دریافت یارانه انصراف دادند و ما توانستیم از این طریق 120 میلیارد تومان پول به دست آوردیم که جای تقدیر از این مردم است.
وی در ادامه افزود: در سال جاری به یاری پروردگار هزینه درمان مردم تا 10 درصد تقلیل می یابد که پول آن را دولت پرداخت می کند و همچنی تلاش می کنیم که تا پایان سال تورم را کاهش دهیم.
معاون رییس جمهور با اشاره به برخی شایعات درباره اعطای پنج سکه در جشن روز زن توسط همسر رییس جمهوری، عنوان کرد: این کذب محض است زیرا در این جشن دختر حضرت امام (ره) نیز حضور داشتند و تنها در این جشن، چهار بانوی نمونه با اهدای جایزه ای تجلیل شدند که برخی افراد آن را یک کلاغ چهل کلاغ کردند و به جای آنکه به جای کارها بپردازیم باید به این مساله پرداخته شود.
نوبخت در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برای من افتخار و سعادتی بوده که امروز در محضر نماینده ولی فقیه در استان کرمان باشم تا از رهنمودهای ایشان استفاده کنم.
وی با اشاره به اینکه استان کرمان علاوه بر ذخایر و مواد معدنی، ثروت بسیار خوب نیروی انسانی را دارد، افزود: این امر یک موهبت الهی است که باید قدر آن به شایستگی دانسته شود.
نوبخت همچنین تاکید کرد: امیدواریم در سایه وحدت و همدلی نمایندگان، روحانیت و استاندار در برنامه ششم که مقدمات آن فراهم شده است، کرمان بتواند سهم خود از این منابع بزرگ و توسعه را داشته باشد.
وی اظهار کرد: از سوی همکاران خود در دولت تدبیر و امید از همه شما تقدیر و تشکر دارم و رسالتی که باید نماینده رهبری در استان داشته باشد پدری و هماهنگ کنندگی فرزندان انقلاب است که شما به خوبی آن را اجرایی کرده اید و سلایق مختلف را نیز پذیرفته اید.
وی تصریح کرد: همه ما برای خدمت به محرومان تلاش می کنیم که بتوانیم آن را به سرانجام برسانیم.
7444/2624/ 1495
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن