تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820979905




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت نام در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی آبادان تا 15 اردیبهشت ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ثبت نام در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی آبادان تا 15 اردیبهشت ادامه دارد آبادان- معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش آبادان گفت: ثبت نام در آزمون ورودی دبیرستان های دوره اول و دوم متوسطه و هنرستان های نمونه دولتی آبادان تا 15 اردیبهشت ماه ادامه دارد.


ˈ سید محمد مولوی ˈ شنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: دانش آموزان علاقمند به ثبت نام باید تابعیت ایرانی داشته باشند و برای مقطع متوسطه دوره اول باید حداقل معدل 16 و برای دوره دوم حداقل معدل 15 را در امتحانات نوبت اول دی ماه 92 کسب کرده باشند.
وی گفت: ملاک برای ثبت نام دانش آموزان پایه ششم ابتدایی مشمول برنامه ارزشیابی توصیفی، کسب مقیاس حداقل خوب در تمام دروس نوبت اول در سال تحصیلی 93-92 است.
مدیر آموزش و پرورش آبادان با اشاره به اینترنتی بودن مراحل ثبت نام آزمون افزود: دانش آموزان برای ثبت نام به نشانی (http://web.khozestanedu.ir) یا سایت اداره کل آموزش و پرورش خوزستان به نشانی (http://khouz.medu.ir) مراجعه و لینک ثبت نام آزمون ورودی نمونه دولتی را انتخاب کنند.
وی اظهار داشت: سوالات آزمون ورودی پایه هفتم دوره اول متوسطه از دروس آموزش قرآن و هدیه های آسمان، فارسی (مهارت های خواندن و نوشتن)، مطالعات اجتماعی، علوم تجربی و ریاضیات می باشند.
مولوی افزود: 30 درصد سوالات از کتاب های درسی پایه پنجم و 70 درصد از کتاب های درسی پایه ششم خواهد بود.
وی گفت: به منظور جذب دانش آموزان مستعد مناطق محروم و در راستای اجرای عدالت آموزشی، نمره این آزمون برای داوطلبان شرکت کننده از مدارس روستایی و عشایری با ضریب (4/1) محاسبه می شود.
مدیر آموزش و پرورش آبادان اضافه کرد: سوالات آزمون ورودی دوره دوم متوسطه از دروس پیام های آسمان، فارسی، عربی، علوم اجتماعی (تاریخ ـ جغرافیا ـ اجتماعی)، انگلیسی، آموزش حرفه و فن، علوم تجربی و ریاضیات می باشد.
وی گفت: 30 درصد سوالات در این آزمون از کتاب های درسی پایه دوم راهنمایی و 70 درصد از کتاب های درسی پایه سوم راهنمایی است.
مولوی افزود: نمره این آزمون برای داوطلبان شرکت کننده از مدارس روستایی و عشایری با ضریب (3/1) محاسبه می شود.
وی از دانش آموزان داوطلب خواست برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام به مدیران آموزشی محل تحصیل خود مراجعه کنند و با شماره تلفن 3337001 کارشناسی دوره اول متوسطه و یا با شماره تلفن 3334741 کارشناسی دوره دوم متوسطه تماس بگیرند.ک/3
7279/7103
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن