تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ربا خوار از دنيا نرود، تا آن كه شيطان ديوانه اش كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820977761




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعمیر و تعویض خطوط انتقال نفت در 12 نقطه استان فارس


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تعمیر و تعویض خطوط انتقال نفت در 12 نقطه استان فارس شیراز - ایرنا ، مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه فارس از آغازعملیات تعمیر و تعویض خطوط انتقال نفت در 12 نقطه استان فارس خبر داد و گفت : این عملیات به دست متخصصان ایرانی در حال انجام است .


به گزارش خبرنگار ایرنا ، مهندس سیاوش اورنگی امروز در جریان بازدید خبرنگاران از طرح ها و عملیات تعمیرات و تعویض خطوط لوله در استان فارس افزود : این عملیات به مدت 20 روز که زمان تعمیرات اساسی پالایشگاه شیراز در جریان است انجام می شود .
وی ادامه داد : پس از هماهنگی های لازم با پالایشگاه شیراز و مشخص شدن زمان تعمیرات اساسی و پس از تامین ذخیره خوراک مورد نیاز در زمان توقف و انجام هماهنگی های فنی و عملیاتی و ستادی این تعمیرات و تعویض قسمت های آسیب دیده خطوط آغاز شده است .
اورنگی یاد آور شد : تعمیرات شامل تعویض خطوط انتقال در 12 نقطه است که بر اساس نتایج پیک رانی هوشمند صورت گرفته ، همچنین تعمیرات بر روی تجهیزات ثابت از قبلی تعمیر شیر های برقی ، سوییچ پیک سیگنال ها ، تعمیرات و نصب شیر های یک طرفه و شیر های کنترلی انجام می شود .
مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه فارس خاطر نشان کرد : تعمیرات تجهیزات دوار نیز شامل پمپهای اصلی و توربین ها آغاز شده که قسمت عمده کار به دست متخصصان شرکت خطوط لوله و بخشی نیز با استفاده از توان تخصصی پیمانکاران در حال اجرا است .
اورنگی ادامه داد : آخرین تعمیرات اساسی بر روی این خط در سال 88 انجام شده بود و با اجرای تعمیرات پایداری انتقال نفت به حداکثر خواهد رسید.
این خط انتقال نفت خام پس از دریافت از شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با بهره گیری از سه مرکز انتقال نفت و یک تاسیسات انتهایی با طی مسیری به طول 223 کیلومتر با خط لوله 10 اینچی به پالایشگاه شیراز منتقل می کند.ک/2
677
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن