تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814790332




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی: پرونده های زمین خواری در تبریز سیر نزولی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی: پرونده های زمین خواری در تبریز سیر نزولی دارد تبریز - ایرنا - رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: پرونده های مربوط به زمین خواری در کلانشهر تبریز نسبت به سال های گذشته سیر نزولی دارد.


حجت الاسلام مالک اژدر شریفی روز دوشنبه در جمع مدیران و مشاوران حقوقی دستگاه های اجرایی استان، با اشاره به اینکه زمین خواری از جمله جرایمی است که در کلانشهرها صورت می گیرد، افزود: در تبریز از سال 1387 تا کنون با همت شهرداری، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و اداره کل راه و شهرسازی استان و تشکیل و راه اندازی گشت های نظارتی و حفاظتی مستمر از تعداد پرونده های زمین خواری به نحو چشمگیری کاسته شده است.
وی گفت: اصل مهم در مدیریت این است که هر مدیر در دستگاه مربوطه باید وظایف محوله را به نحو صحیح و کامل انجام دهد تا مشکلی در مدیریت ها به وجود نیاید.
شریفی اضافه کرد: مدیران حقوقی ادارات دولتی و سازمان های عمومی نیز باید در پیگیری مسایل حقوقی و پرونده های مطروحه در دادگستری با انگیزه و جدیت وارد شوند.
وی گفت: نقص در قوانین و اجرا نشدن صحیح قانون موجب می شود خاستگاه برخی جرایم، ادارات دولتی و سازمان های عمومی باشد که برای برون رفت از چنین وضعیتی همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی و شهرداری ها با دادگستری استان بسیار لازم و ضروری است.
حجت الاسلام شریفی با تاکید بر اینکه دفاع از بیت المال واجب تر از دفاع از اموال شخصی است، یادآوری کرد: حفظ آن برعهده مدیران و کارکنان دولتی است که با تقویت بخش حراست سازمان ها این هدف تحقق می یابد.
وی حراست را به منزله چشم و گوش سازمان ها و ادارات توصیف کرد و گفت: تجربه ثابت کرده که هر قدر مراقبت نماییم سازمان نیز به همان میزان سالم تر خواهد ماند.
7236/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن