تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى‏كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805481025




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار:توسعه زیرساختها و گسترش صنعت از اولویتهای کار در خراسان رضوی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار:توسعه زیرساختها و گسترش صنعت از اولویتهای کار در خراسان رضوی است مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت:توسعه زیرساختها، رسیدگی به مناطق کم برخوردار و گسترش صنعت متناسب با مزیتهای منطقه ای از جمله مهمترین اولویتهای کاری در این استان است.


به گزارش ایرنا ، علیرضا رشیدیان روز سه شنبه همزمان با روز شوراها در دیدار با اعضای شورای اسلامی استان خراسان رضوی همکاری و تعامل موثر در این حوزه ها را خواستار شد.
وی پویا سازی اقتصاد مناطق مختلف استان از طریق ایجاد زمینه های سرمایه گذاری و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، توسعه صنایع مبتنی بر فرآوری مواد معدنی، جلوگیری از خام فروشی و شکل گیری صنایع تبدیلی در بخشهای معدنی و کشاورزی را از دیگر مواردی دانست که باید با جدیت دنبال شود.
او با بیان اینکه نگاه راهبردی می تواند با رشد متوازن شکاف توسعه در مناطق را به حداقل برساند، گفت: تمامی اقدامات توسعه ای باید مبتنی بر خروجی اسناد آمایش و توسعه ای شکل گیرد.
وی با اشاره به مزیتهای فرهنگی، صنعتی، معدنی، خدماتی و گردشگری استان، استفاده از این فرصت ها را مورد تاکید قرار داد.
استاندار خراسان رضوی توجه به نقاط مرزی و توانمندسازی ساکنان این مناطق را به عنوان مرزداران اصلی کشور از دیگر اولویتهای مهم در تامین امنیت مردم محور بر شمرد.
وی تلاش در راستای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، توجه ویژه به مباحث فرهنگی، ساماندهی مبلمان شهری، توجه به ساخت و سازها، رعایت سبک معماری اصیل اسلامی – ایرانی و برنامه ریزی جهت توسعه شهری و روستایی متناسب با ظرفیتهای مناطق، از دیگر موارد ضروری است.
رشیدیان در این دیدار با اشاره به جایگاه مشورت در آموزه های دین مبین اسلام و سیره پیامبر اکرم (ص) ، از شوراها به عنوان گسترده ترین شبکه اجتماعی در زمینه مدیریت مشکلات و ارتباط با بدنه جامعه یاد کرد و گفت:استفاده از ظرفیت شوراها، زمینه ساز تحول و توسعه همه جانبه استان خواهد بود.
وی افزود: به لحاظ بسترهای موجود در قانون اساسی و اسناد بالادستی تشکیل شوراها به عنوان نهاد اجتماعی، دارای جایگاه پر اهمیتی در تمام مراجع تصمیم ساز و تصمیم گیر می باشد.
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه به منظور اثربخشی بیشتر فعالیتها استفاده از خرد جمعی، یک ضرورت اجتناب ناپذیر است گفت: تشکیل شوراها تجلی اراده مردم است و استفاده از ظرفیت آنان در چارچوب قوانین و وظایف تعریف شده، زمینه ساز تحول و توسعه همه جانبه استان خواهد بود.
رشیدیان به تجربیات حاصل از تشکیل و فعالیت موفق شوراها اشاره کرد و گفت: شوراها به عنوان بازوی توانمند اجرایی و فکری مدیریت عالی استان باید با هم افزایی و استفاده بهینه از منابع و امکانات موجود، در جهت رفع محرومیت ها و رشد و توسعه متوازن مناطق مختلف خراسان رضوی گام بردارند.
در این جلسه که معاونان هماهنگی امورعمرانی، سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری نیز حضور داشتند رییس شورای اسلامی استان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در شوراهای اسلامی استان را ارایه کرد.
غلامرضا بصیری پور گفت: بررسی چالشهای روستاها، بخشها، شهرها و شهرستانهای استان از طریق تعامل، همفکری و همکاری با مسوولان دستگاههای اجرایی و دستیابی به راه حل مناسب برای رفع موانع از جمله مهمترین وظایف شوراها است.
در این دیدار چند نفر از اعضای شورای اسلامی استان نیز به بیان نقطه نظرات خود در مورد مسائل و مشکلات نقاط مختلف استان و انتظارات شوراهای اسلامی از مجموعه مدیریتی خراسان رضوی پرداختند.
/659/1922
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن