تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على! از ارجمندى مؤمن در نزد خدا اين است كه برايش وقت مرگ، معيّن نفرموده است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820260256




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه چابکسر: شوراها در افزایش اعتماد عمومی نقش موثری دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه چابکسر: شوراها در افزایش اعتماد عمومی نقش موثری دارند رشت - ایرنا - امام جمعه بخش چابکسر در همایش شوراهای اسلامی این بخش گفت: این نهاد مردمی در افزایش اعتماد عمومی جامعه نقش تاثیرگذاری دارد.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈمحمود کشاورزˈ عصر دوشنبه در این همایش که به مناسبت نهم اردیبهشت روز شوراها برگزار شد، افزود: خواسته ها و مطالبات از شوراها حق قانونی مردم است و شوراها باید با خدمت رسانی درست در جلب اعتماد عمومی مردم تلاش کنند.
وی با بیان اینکه نقش شوراها فقط مشورتی نیست، تاکید کرد: شوراها باید برای عمران و آبادانی روستاها نقش اجرایی خود را ایفا کنند.
وی گفت: بطور قطع هر قدر توسعه زیر ساخت ها در مناطق روستایی بیشتر انجام گیرد از حجم مهاجرت مردم به شهرها خواهد کاست.
بخشدار چابکسر نیز در ادامه این همایش با بیان اینکه آنچه به کار ما هویت و ارزش بخشیده و باعث عزت و افتخار ما می شود، نیت خالص است، گفت: این نیت خالص اگر برای رضا و خشنودی خدا باشد ماندگار خواهد بود.
ˈحسین رمضانخواه ˈ با تاکید بر این مطلب که در سایه تعامل ، همراهی و همگرایی می توان افق روشنی برای توسعه پایدار منطقه رقم زد ابراز امیدواری کرد از این فضا و بستر برای توسعه و ارتقای همه جانبه منطقه به خوبی بهره گیری کنیم.
وی بهره گیری از خرد جمعی و نگاه مشورتی در رفع مسائل و مشکلات منطقه را بسیار مهم ارزیابی و تصریح کرد: این امر کمک خواهد کرد تا مزیت ها و ظرفیت های منطقه به فعلیت در آیند.
وی در ادامه بر ضرورت فرهنگ سازی موثر و کارا در زمینه تفکیک زباله از مبدا در روستاهای این بخش مورد تاکید قرار داد.
رییس شورای اسلامی بخش چابکسر نیز در این نشست با بیان اینکه شوراها باید با مردم و برای مردم خدمت کنند، گفت: این امر بی تردید زمینه اعتماد سازی دو سویه را فراهم خواهد کرد.
ˈمحمدرضا احمد زادهˈ به نقش و جایگاه شوراها در توسعه و عمران اشاره و افزود: مسوولان باید از شوراها پشتیبانی کنند که در این صورت است که می توانیم توسعه را به معنای واقعی در منطقه ببینیم.
نایب رییس شورای اسلامی بخش چابکسر نیز در این نشست با بیان اینکه واگذاری امور به مردم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی اسلامی است ابراز امیدواری کرد شوراها بتوانند خدمتگزار خوبی برای مردم باشند.
ˈمحمد باقر فخر ثانیˈ در ادامه از راه اندازی چند دهیاری جدید از جمله راه اندازی دهیاری در روستاهای میانده و سراگوابر طی سالجاری در این بخش خبر داد.
نهم اردیبهشت ماه در تقویم کشور روز شوراها نامگذاری شده است.
بخش چابکسر از توابع شهرستان رودسر دارای 34روستا و حدود30هزار نفر جمعیت دارد.
چابکسر در 100کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.ک/2
7290/ 603
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن