تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820002448




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه ششتمد سبزوار: معلمان برای تحقق شعار سال وظیفه خطیر و مهمی دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه ششتمد سبزوار: معلمان برای تحقق شعار سال وظیفه خطیر و مهمی دارند سبزوار- ایرنا- امام جمعه ششتمد سبزوار خواستار تلاش معلمان و فرهنگیان برای تحقق شعار سال شد و گفت : فرهنگیان و معلمان برای تحقق شعار امسال ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ وظیفه خطیر و مهمی دارند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی ثباتی مقدم امروز در جمع اعضای شورای آموزش و پرورش ششتمد با گرامیداشت هفته معلم، افزود:معلمان اگر به رسالت خود به طور کامل عمل کنند شعار سال تحقق می یابد.
وی یاد و خاطره شهید معلم شهید علامه مرتضی مطهری را گرامی داشت و افزود: این شهید بزرگوار که یک روحانی ممتاز و زمان شناس بود در سخنی معلمان را نیروی فکری که متعلمش را متفکر ، مستقل و مبتکر تربیت کند بیان کرده است.
وی با بیان اینکه معلمان بایستی دانش آموزان خود را متفکر تربیت کنند،گفت: بی شک انسان اهل تفکر دارای بصیر نیز خواهد بود و تفکر باعث شادابی قلب خواهد شد.
امام جمعه ششتمد افزود: معلمان قوه استقلال را در دانش آموزان پرورش دهند تا با خودباوری و تکیه براستعدادهای درونی دانش آموزان امروز آینده ایران اسلامی را بسازند.
رییس شورای آموزش و پرورش و بخشدار ششتمد نیز گفت: کارمعلمان بویژه در روستاها یک کار جهادی است.
علیرضا عبداللهی افزود: وظیفه مجموعه مدیران و دستگاههای منطقه است که در راستای ارج نهادن به مقام و جایگاه معلم گام بردارند.
رییس اداره آموزش و پرورش ششتمد نیز گفت : مقام معلمی یک مقوله الهی بوده و معلمی ادامه راه هدایت است.
مرتضی زیبایی ثانی افزود: معلمی ادامه راه هدایت است و اولین هدایت گر خداوند متعال و سپس پیامبران و امامان معصوم ادامه دهنده این راه هستند.
وی ادامه داد: معلمان آینده سازندگان فردای ایران اسلامی را تبیین می کنند و سرنوشت فرزندانمان که آینده سازان این مرز و بوم هستند توسط این قشر سختکوش رقم می خورد.
رییس اداره آموزش و پرورش ششتمد اظهار داشت: امروز نیاز است که به جای ارج نهادن به معلم به فکر ارج نهادن و ارتقای جایگاه مقام معلم که یک جایگاه الهی است باشیم.
زیبایی افزود: در برنامه های هفته معلم امسال بنا داریم چهره جدیدی از از بزرگداشت مقام معلم داشته باشیم به همین خاطر برنامه های متفاوتی را در این منطقه برنامه ریزی کرده ایم.
7499/659
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن