تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820853538




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گرایش به آموزه های دینی در کاهش آسیب های اجتماعی نقش آفرین است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گیلان یاری:
گرایش به آموزه های دینی در کاهش آسیب های اجتماعی نقش آفرین است
رشت - خبرگزاری مهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: گرایش به دین و آموزه های الهی در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار نقش آفرین است.



حجت الاسلام جمال یاری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه باور و ایمان نقش مهمی در کنترل آسیب های اجتماعی و روانی دارد، افزود: اعتقادات دینی دارای خاستگاه حقیقی و الهی هستند.

وی اظهارداشت: هر اندازه که در محیط خانوادگی، اجتماعی، اداری باورها و اعتقادات دینی عمیق تر باشند ضریب دستیابی به سلامت اخلاقی، اجتماعی و حقوقی بالاتر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: تقویت باورهای دینی در قالب پاکی و ترویج اندیشه ها سالم اسلامی در بین جوانان برای خودسازی برای مقابله با ناملایمات و آسیب های اجتماعی ضرورتی انکارناپذیر است.

وی افزود: دشمن در تلاش برای بی هویت کردن جوانان و ترویج بی بند و باری در جامعه است، تقویت باورها و اعتقادات دینی مردم به ویژه بانوان و دختران جامعه آنان را از تهدیدها و آسیب های اجتماعی موجود مصون خواهد کرد.

یاری در ادامه با بیان اینکه کاهش آسیب‌ های اجتماعی بدون توجه به نقش‌ آفرینی و تاثیرگذاری معلمان و والدین امکان پذیر نیست، اظهارداشت: دين‌ و باورهاي‌ ديني‌ از مهمترين‌ ارزش‌ هاي‌ حيات‌ آدمي‌ به‌ شمار مي‌ رود و از زواياي‌ گوناگون‌ قابل‌ توجه‌ است.

وی اذعان داشت: اصلی‌ ترین اهرم پیشگیری از آسیب‌ های اجتماعی تقویت باورهای دینی و اخلاقی در جوانان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان در ادامه به وظايف زنان در مقابله با  تهديدهای فرهنگي دشمنان اشاره كرد و یادآورشد:  حفظ عفاف و حجاب مهمترين سلاح زنان در اين جنگ نرم است.
 


۱۳۹۳/۲/۹ - ۰۸:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن