تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821208391




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجهزترین مرکز تعمیر قطعات خودرو غرب کشور در همدان راه اندازی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مجهزترین مرکز تعمیر قطعات خودرو غرب کشور در همدان راه اندازی شد همدان - ایرنا - با هدف حمایت از بیماران سرطانی، اولین و مجهزترین مرکز تعمیر قطعات پلاستیک صنعتی و خودرو در غرب کشور شامگاه دوشنبه با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان درموسسه خیریه حضرت قائم (عج) همدان راه اندازی شد.


به گزارش ایرنا مسوول مرکز تعمیر قطعات پلاستیکی صنعتی و خودرو قائم (عج) در این آیین گفت: این مرکز با نام گروه حمایتی امید نیکان ، وابسته به موسسه محک ( حمایت از بیماران سرطانی) با هدف گسترش حمایت های مادی و معنوی بیماران سرطانی بالای 14 سال راه اندازی شده است.
ˈبهمن انجمنیانˈ افزود: این مرکز تعمیرات سپر، فریم فن خودرو، باک بنزین ، رادیاتور، آیینه، پایه چراغ، گلگیر فایبرگلاس، منابع آب ،روغن ترمز، روغن هیدرولیک، قطعات تزیینی و پلاستیکی داخل خودر و هواکش را به صورت تخصصی و تکنیکی بر عهده دارد.
وی با بیان اینکه این مرکز زمینه اشتغال برای چهار تا شش نفر را فراهم کرده است اظهار داشت: همه درآمد این مرکز صرف درمان بیماران مبتلا به سرطان بزرگسالان می شود.
وی اضافه کرد: درمان بیماران سرطانی هزینه های زیادی دارد که با ایجاد این کارگاه می توان بخشی از مشکلات این بیماران را کاهش داد.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان نیز با تقدیر از تشکل غیر دولتی گروه حمایتی امید نیکان گفت: کار و اعتقاد این گروه می تواند الگو و سرلوحه سایر تشکل ها و مسوولان قرار گیرد.
ˈابراهیم الهی تبارˈ افزود: با توجه به ابلاغ سیاست های سلامت توسط مقام معظم رهبری و توجه و رویکرد دولت به حوزه سلامت می توان گام های مثبتی در این زمینه برداشت .
وی اظهار امیدواری کرد: با این روند رو به رشد در حوزه سلامت و تلاش وزیر بهداشت و اجرای طرح هایی از جمله بیمه همگانی فعالیت های خوبی برای سلامت مردم در جامعه ایجاد شود.
نماینده حوزه سلامت در اتاق فکر استانداری همدان نیز گفت: به دلیل نداشتن متولی در خصوص بیماران سرطانی بزرگسالان و کمبود اعتبارات دولتی در این زمینه ، گروه حمایتی امید نیکان وابسته به موسسه محک این کارگاه را برای کمک به بیماران سرطانی راه اندازی کرده است.
ˈنفیسه شیرانیˈ با بیان اینکه زمین این کارگاه وقفی است اضافه کرد: دستگاه های این کارگاه خریداری شده است و به کارکنان آن آموزش های فنی لازم ارایه شده است.
وی اظهار داشت: کل درآمد این کارگاه برای خانواده بیماران سرطانی بزرگسالان و در اولویت دوم برای بیماران کبدی هزینه می شود.
وی افزود: در حال حاضر استان همدان دو هزار بیمار نارسایی کبدی دارد که برای حمایت از آنان مشکلات زیادی وجود دارد.
موسسه محک از جمله موسسات مردم نهاد است که در کنار سایر سازمان های حمایتی از بیماران خاص، کودکان سرطانی را زیر پوشش خود قرار داده و تا سن 14 سالگی خدمات لازم را به این بیماران ارایه می کند.
بیماران مبتلا به سرطان و بیماران کبدی از جمله افرادی هستند که به علت بالا بودن هزینه های درمان نیازمند رسیدگی بیشتر بوده و نسبت به سایر بیماران در اولویت دریافت خدمات درمانی رایگان هستند.
در حال حاضر 260 کودک زیر پوشش موسسه محک قرار دارند و همچنین شش هزار بیمار سرطانی بزرگسال در استان همدان وجود دارد که متولی خاصی ندارند.
7523/551
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن