تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):آن که در کاری که نافرمانی خداست بکوشد امیدش را از دست می دهد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819995524




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نيکاراگوئه زمينه حضور بخش خصوصي و سرمايه‌گذاران ايراني را فراهم کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۹:۱۷ب.ظ)
رييس جمهوري در ديدار با وزير روابط خارجي نيکاراگوئه: نيکاراگوئه زمينه حضور بخش خصوصي و سرمايه‌گذاران ايراني را فراهم کند رييس‌جمهوري عصر امروز (دوشنبه) در ديدار ساموئل سانتوز لوپز، وزير روابط خارجي نيکاراگوئه، روابط ايران و نيکاراگوئه را نشأت گرفته از ريشه‌هاي عميق فرهنگي دانست و بر توسعه مناسبات همه جانبه دو کشور تأکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام والمسلمين دكتر حسن روحاني در اين ديدار اساس سياست‌هاي جمهوري اسلامي ايران و نيکاراگوئه را بر پايه استقلال و ايستادگي در برابر قدرت‌هاي مداخله‌گر عنوان کرد و گفت: دو کشور در دو منطقه حساس جهان قرار داشته و همواره در مجامع بين‌المللي در کنار يکديگر بوده‌اند.
رييس‌جمهوري با بيان اينکه زمينه‌هاي فرهنگي روابط ايران و نيکاراگوئه، گسترش مناسبات همه جانبه را طلب مي‌کند، اظهار اميدواري کرد تا روابط دو کشور در همه زمينه‌ها از جمله موضوعات اقتصادي و فرهنگي گرم‌تر و صميمي‌تر بوده و بيش از پيش گسترش يابد.
دکتر روحاني همچنين با تجليل از تلاش دولت نيکاراگوئه براي ايجاد و حفظ امنيت و ثبات در اين کشور تصريح کرد: جمهوري اسلامي ايران نسبت به اينکه مردم و دولت نيکاراگوئه بتوانند در شرايط ثبات و امنيت فعاليت هاي خود در راستاي توسعه و شکوفايي اين کشور را به پيش ببرند، اهميت قائل است.
رييس‌جمهوري همچنين با استقبال از حضور بخش خصوصي و سرمايه‌گذاران ايراني در نيکاراگوئه گفت: بايد اطلاعات کافي در خصوص زمينه‌هاي مناسبي که در نيکاراگوئه براي حضور بخش خصوصي و سرمايه گذاران ايراني وجود دارد، در اختيار آنان قرار گيرد.
ساموئل سانتوز لوپز وزير روابط خارجي نيکاراگوئه نيز در اين ديدار ضمن ابراز خرسندي از ملاقات با رييس جمهور کشورمان و مثبت ارزيابي کردن مذاکرات خود با مسئولان ايراني خواستار توسعه روابط همه جانبه ايران و نيکاراگوئه شد.
وي همچنين با تشريح زمينه هاي مناسب فعاليت سرمايه‌گذاران خارجي در نيکاراگوئه خواستار حضور شرکت ها و سرمايه گذاران ايراني در اين کشور شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن