تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گناه نکردن آسان تر از طلب توبه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819997158




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار زرندیه:تبادل تجربه زمینه ارتقای بخش کشاورزی را فراهم می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار زرندیه:تبادل تجربه زمینه ارتقای بخش کشاورزی را فراهم می کند ساوه- ایرنا- فرماندار شهرستان زرندیه گفت: تبادل تجربه های مختلف زمینه ارتقای بخش کشاورزی را فراهم می کند.


به گزارش ایرنا، ˈمحمد کردیˈ روز دوشنبه در حاشیه بازدید فرماندار و جمعی از مسوولان شهرستان فراهان از برخی بخش های کشاورزی زرندیه افزود: کشاورزی یک فعالیت اقتصادی است که سهم مهمی در تولید ناخالص داخلی هر کشور به وسیله تامین امنیت غذایی مردم آن دارد.
وی بیان کرد: امروزه تمام کشورها در پی بدست آوردن پیشرفت هایی در زمینه بهره وری هستند که بتوانند با مصرف منابع کمتر به تولیدات بیشتری دست یابند.
کردی ادامه داد: به منظور افزایش بهره وری در اقتصاد کشور باید به بخش کشاورزی به عنوان یکی از حوزه های مهم فعالیت اقتصادی توجه خاص شود، زیرا افزایش بهره وری در این بخش، با توجه به اهمیت آن می تواند ما را در دستیابی به توسعه اقتصادی یاری کند.
وی گفت: رونق کشاورزی باعث تحقق اقتصاد چند بعدی و بی نیازی به واردات محصولات غذایی خواهد شد که ثمره آن دستیابی به اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری است.
فرماندار زرندیه افزود: برای تامین مایحتاج کشاورزی و تحقق امنیت غذایی باید وابستگی به واردات را کاهش داد که این موضوع مستلزم حمایت بیشتر از بخش کشاورزی است.
ˈسعید فائضی پورˈ فرماندار فراهان به همراه جمعی از کارشناسان بخش کشاورزی این شهرستان از مجتمع کشت و صنعت فدک، مجتمع پرورش شترمرغ، پایانه ضبط پسته، کارخانه تولید بذر ذرت و مجتمع کشت و صنعت فصیح در زرندیه بازدید کردند.ک/2
7338/686
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن