تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820325897




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمینه ایجاد اشتغال پایدار در روستاهای بخش مرکزی رودسر فراهم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

زمینه ایجاد اشتغال پایدار در روستاهای بخش مرکزی رودسر فراهم است رشت - ایرنا - سرپرست فرمانداری رودسر گفت: با همت و تلاش مسوولان، زمینه ایجاد اشتغال پایدار در روستاهای بخش مرکزی این شهرستان فراهم است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈامیر جانباز رودسریˈ روز دوشنبه در مراسم معارفه بخشدار مرکزی این شهرستان اظهار کرد: بخش مرکزی رودسر یکی از بخش های مهم و تاثیرگذار در زمینه توسعه کشاورزی و گردشگری است و هر قدر برای این بخش خدمات ارائه دهیم، بستر و ظرفیت لازم را در این زمینه دارد.
وی با اشاره به وسعت و گستردگی منطقه ابراز امیدواری کرد که از همه توان و ظرفیت برای توسعه و ارتقای این بخش در دو حوزه کشاورزی و گردشگری استفاده شود.
سرپرست فرمانداری رودسر تحقق این امر را از طریق حوزه سیاستگذاری و اجرا بسیار مهم دانست و افزود: باید در این زمینه تلاش کرد تا روستاها از حالت صرف روستا بودن، خارج و شاهد توسعه و ارتقاء در زمینه گردشگری باشیم و این مستلزم فرایند توسعه در روستاها با ایجاد نوسازی و فناوری نوین است.
جانبازی رودسری با بیان اینکه یکی از اهداف مهم توسعه در روستاها مبحث اشتغال است، اضافه کرد: خوشبختانه بستر و زمینه برای اشتغال پایدار در روستاهای بخش مرکزی فراهم شده و بی تردید با ایجاد زیر ساخت ها ، می توان از حجم مهاجرت مردم به شهرها کاست.
وی از بخشدار جدید خواست با بهره گیری از خرد جمعی و استفاده از ظرفیت های موجود، این بخش را به جایگاه واقعی خود ارتقا دهد.
حجت الاسلام قنبرعلی احمدی امام جمعه کلاچای و حجت الاسلام والمسلمین محمود کشاورز امام جمعه چابکسر نیز در سخنانی؛ خدمت به مردم در نظام اسلامی را عبادت دانستند و ابراز امیدواری کردند که مدیران از این فضا، برای خدمات بهتر و بهینه به مردم بهره گیرند تا از این طریق اعتماد عمومی مردم را نسبت به نظام افزایش دهند.
بخشدار جدید بخش مرکزی رودسر نیز در این مراسم با اشاره به مزیت ها و توانمندی های این بخش در دو حوزه کشاورزی و گردشگری گفت: تمرکز در این دو بخش ، بی تردید باعث ایجاد تحول در سایر بخش ها خواهد شد و این، جزو اولویت ها و راهبرد اساسی است.
ˈرحمت الله پسندˈ توسعه متوازن و پایدار و حل مشکلات منطقه را با بهره گیری از تشکیل کارگروه ستادی متشکل از همه نخبگان، فرهیختگان، دانشجویان، دهیاران و شوراها خبر داد و بر عزم خود در این زمینه تاکید کرد.
رحمت الله پسند پیش از این معاون شهردار رودسر بود.
بخش مرکزی رودسر دارای 67 روستا و بیش از 25 هزار نفر جمعیت است.
شهرستان رودسر در 75 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.ک/2
7290/695
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




01/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن